28 / 12 / 2024

Bien Grup büyüme 2015

Bien Grup büyüme 2015

Bien Grup Satış Başkanı Metin Savcı, Türkiye'de dijital duvar karolarını 2009'da üreten Bien Grup, iç ve dış mekan ürünleriyle ıslak zeminli alanlarda hizmet veriyor. Seramik, porselen ve teknik porselen karo üretimi yaptıklarını kaydetti..

Kredi faizlerindeki düşüş devam ederse, konutta büyüme hızlanır!

2018 yılında verilen KDV, tapu harcı ve faiz indirimi gibi teşviklerin sektörün canlanmasına neden olduğunu söyleyen Tüfekçioğlu Grup Yönetim Kurulu Başkanı Yücel Tüfekçioğlu, yeni yılda da aynı büyüme ivmesinin devam etmesi için teşviklerin dönemsel değil, kalıcı olması gerektiğini söyledi.

Mövenpick Grup büyüme rotasını Asya’ya çeviriyor!

Türkiye’de 4 oteli ile faaliyet gösteren Mövenpick Grubu, büyüme rotasını Asya’ya çeviriyor.

Emlak İstasyonu 2015 yılında yüzde 30 büyüme hedefliyor!

Türkiye Geneli 15 franchise ofisi bulunan Emlak İstasyonu, hedef büyüttü. 2015 yılını yüzde 30 büyüme ile tamamlamak istediğini belirten Birol Polat, 2015’in sonuna kadar ofis sayılarını 100’e çıkarmayı hedeflediklerini söyledi.

Armada Büyüme ve Yenileme Kategorisi'nde ödül aldı!

ARMADA Alışveriş ve İş Merkezi, Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi tarafından Avrupa'da Yılın Alışveriş Merkezi ödülüne layık görüldü. Düzenlenen yarışmada Armada, 'Büyüme ve Yenileme Kategorisi' ile Yılın Alışveriş Merkezi seçildi.

Candaş Avize yeni şubeleriyle yüzde 20 büyüme hedefliyor!

Candaş Avize, bu yıl itibarıyla hizmete açtığı Etiler ve Bahçeşehir şubeleriyle yüzde 20'lik büyüme hedefliyor. Firma geçen yıl, yüzde 15'lik büyüme ve 25 milyon liralık ciroya ulaştı.

Armada AVM Yılın Büyüme ve Yenileme Projesi ödülünü aldı!

Dünyanın en prestijli ödüllerinden biri olan Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi (ICSC) Londra ödülleri, Avrupa'da "Yılın Büyüme ve Yenileme Projesi" ödülüne Armada AVM'yi layık gördü.

Baymak bu yıl yüzde 10 büyüme hedefliyor!

İklimlendirme sektöründe yaşanan daralmaya rağmen 2014'te pazar payını yüzde 7 artıran Baymak, bu yıl yüzde 10'un üzerinde büyüme hedefliyor. Baymak Genel Müdürü Ender Çolak açıkladı.

Kalekim yüzde 20 büyüme hedefliyor!

2014'ü 250 milyon TL satış ile tamamlayan Kalekim, bu yıl yüzde 20 büyüme hedefliyor. Önümüzdeki dönemde ihracata da ağırlık verecekerini söyleyen Genel Müdür Altuğ Akbaş, yurtdışı ile üretim yapacak.

Fethi Hinginar: İnşaatta yüzde 5 büyüme hedefliyoruz!

Türkiye İMSAD Başkanı Fethi Hinginar, “2015 yılında ise ekonomide 3.5, inşaat sektöründe 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5.0 reel büyüme öngörüyoruz” dedi.

Armada, büyüme ve yenilemede yılın AVM'si seçildi!

Armada'nın Avrupa çapında AVM olması, 3. ödülle tescillendi. Armada, Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi (ICSC) tarafından her yıl düzenlenen yarışmada "Büyüme ve Yenileme Kategorisi" ile Yılın Alışveriş Merkezi seçildi.

İnşaat sektöründe yüzde 4.5 büyüme olacak!

İMSAD Başkanı Hinginar, "Türkiye ekonomisinde bu yıl yüzde 3.5, inşaat sektöründe 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

İnşaat sektöründe büyüme bekleniyor!

Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği Başkanı Fethi Hinginar, "2015'te inşaat sektöründe 4,5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4,5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

İnşaatçılar yüzde 4.5 büyüme bekliyor!

Fethi Hinginar, "İnşaat sektörü 2015 yılında Türkiye ekonomisinde yüzde 3.5, inşaat sektöründe yüzde 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

Bien Grup büyüme 2015 Haberi

Bien Grup büyüme 2015

Türkiye'de dijital duvar karolarını 2009'da üreten Bien Grup, iç ve dış mekan ürünleriyle ıslak zeminli alanlarda hizmet veriyor. Seramik, porselen ve teknik porselen karo üretimi yaptıklarını kaydeden Bien Grup Satış Başkanı Metin Savcı, "Ar-Ge yatırımları .yaparak, yeni ürünler geliştiriyoruz. 2014 yılında 20 milimetre kalınlığındaki fullbody porselen karoları ile 45x90 ebadında parlak ve mat karolarını ürün gamımıza ekledik" dedi. Bu yü da yeni yatırım çalışmalarının sürdüğünü ifade eden Savcı, satış ve pazarlama faaliyetleriyle öncelikle global pazarda büyümeyi hedeflediklerinin altını çizdi. Savcı, bunun için mevcut pazardaki satış oranını artırmanın yanı sıra yeni pazarlar kazanmak istediklerini belirtti. 


Yurtiçinde yaklaşık 120 yetkili satıcı ve yaklaşık 3 bin satış noktasıyla hizmet verdiklerini dile getiren Metin Savcı, ayrıca üretimin yüzde 30'nu ihraç ettiklerini belirtti. Savcı, 25...