billboard rekoru hangisi Haberi
Başkent’te Guinness rekortmeni Onur Tümer ve MTL Organizasyon işbirliğiyle bu cumartesi gerçekleştirilmesi planlanan “En Çok Logoya Sahip İlan Panosu” ( (Most Brands Advertising on One Single Billboard) Guinness rekor denemesi 120 metre uzunluğundaki pano yüksekliğinin 11 metreden 15 metreye yükseltilmesi nedeniyle 25 Ekim tarihine ertelendi.
Yaklaşık 2 hafta gibi kısa bir sürede 50 kişilik bir ekibin çalışması sonucu inşa edilen dev billboard, ANKAPARK’ın İstanbul yoluna bakan cephesinde, 1320 metrekarelik bir alanda kuruldu.
Etkinliğe başta gıda sektörü olmak üzere, inşaat, iletişim gibi çok sayıda sektördeki firmaların büyük ilgi gösterdiğini belirten Guinness rekortmeni Onur Tümer, “Rekor denemesine büyük ilgi var. Bu ilgiyi karşılayabilmek adına billboard yüksekliğimizi 11 metreden 15 metreye çıkarma kararı aldık. Revize edilen rekor denememiz 1.800 metrekare olacak” dedi.
Dünyanın en büyük...