22 / 11 / 2024
fuzul

bostancı ataşehir ümraniye havaray

bostancı ataşehir ümraniye havaray

İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından düşünülen 8 noktadan biri olan havaray Başıbüyük hattının saatte 9 bin ila 33 bin kişiyi taşıması planlanıyor. Havaray hattının uzunluğu ise 3,6 kilometre olacak...

Ümraniye - Ataşehir - Göztepe Metrosu 3 ay içinde açılıyor! İstanbullulara müjde! 

İstanbul’da trafik sorununu büyük ölçüde çözecek olan Ümraniye - Ataşehir - Göztepe Metrosu, 3 ay içinde hizmete sunulacak. İşte ayrıntılar...

Ekrem İmamoğlu açıkladı! Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metro Hattı’nda test sürüşü başladı!

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu resmi sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda 2017'den bu yana durmuş bir proje olan “Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metro Hattı”nda test sürüşlerinin başladığını duyurdu.

Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası'ndan İBB’ye Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metrosu için 75 milyon Euro’luk ek kredi!

İBB ve EBRD arasında, Ümraniye – Ataşehir - Göztepe metro hattı projesinde kullanılmak üzere, toplam 75 milyon Euro’luk ek kredi anlaşmasına imza atıldı. İşte ayrıntılar...

Bakan Nebati Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metro Hattı için imzaların atıldığını açıkladı!

Bakan Nebati, Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metro Hattı'nın finansman ihtiyacı için imzaların atıldığını deklare etti.

Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metro Hattı 2022'nin sonunda açılıyor!

İBB Raylı Sistem Daire Başkanı Doç. Dr. Pelin Alpkökin, Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metro Hattı ile ilgili açıklamalar yaptı. Metro hattında gelinen son noktaları paylaşmak amacıyla bir basın turu düzenleyen Alpkökin, metroyu 2022'nin sonuna yetiştirmeye çalıştıklarını dile getirdi.

Göztepe - Ataşehir - Ümraniye Metro Hattı'nda yeni gelişme!

Yapımı, eski yönetimce 2017 yılında durdurulan, yeniden inşası 20 Eylül 2019 tarihinde İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu tarafından başlatılan Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metro Hattı’nda yeni bir adım atıldı. 

Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metrosu ne zaman açılacak?

2017 yılında inşasına başlanan Ümraniye - Ataşehir - Göztepe Metrosu için çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Yeni metro hattının 2022 yılının sonuna yetiştirilmesi hedefleniyor.

Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metro Hattı inşaatında son durum ne?

İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metrosu inşaatının Atakent durağındaki son tünel açma çalışmasını incelemelerde bulundu. İmamoğlu, hattın 2022 sonunda açılacağını belirtti. 

Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metrosu 2022'de açılacak!

İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, yapımına yeniden başlanan Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metro Hattı”nın yapım çalışmalarını yerinde inceledi. İmamoğlu, metro hattının 2022'de hzimete açılacağını müjdeledi.

Ümraniye-Ataşehir-Göztepe metro güzergahındaki ev fiyatları ne kadar?

Endeksa, Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metro Hattı’ndaki konutların satış fiyatları ile geri dönüş sürelerini açıkladı. Verilere göre 1 milyon 38 bin 520 TL’lik ortalama satış fiyatıyla en pahalı konut Göztepe’de, en uzun geri dönüş süresi 43 yıl ile Ümraniye’nin Kazım Karabekir Mahallesi’nde...

Ümraniye- Ataşehir- Göztepe Metrosu'nun inşaatı yeniden başladı!

44 bin yolcu kapasiteli Göztepe-Ataşehir-Ümraniye Metro Hattı'nda inşaat çalışmaları yeniden başladı. 13 kilometre uzunluğundaki hattın 2022 yılında tamamlanması planlanıyor.

Ümraniye- Ataşehir- Göztepe Metrosu'na uluslararası ödül!

İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen Ümraniye- Ataşehir- Göztepe Metrosu, dünyanın önemli mimarlık yarışmalarından olan AEC Excellence Awards’da ödül kazandı.

Göztepe-Ataşehir-Ümraniye Metro Hattı'nda son durum ne?

44 bin yolcu kapasiteli Göztepe-Ataşehir-Ümraniye Metro Hattı'nda çalışmalar durma noktasına geldi. 13 kilometre uzunluğundaki hattın 2020 yılında açılması planlanıyordu.

bostancı ataşehir ümraniye havaray Haberi

bostancı ataşehir ümraniye havaray


Havaray Başıbüyük!


İlk aşamada gerçekleştirilmesi planlanan Bostancı Ataşehir Ümraniye hattı yapım ihalesinin finansman modeli ile ilgili çalışmalara başlandı. Gerekli onayların alınmasından sonra bu yılın ikinci yarısında ihale ilanı yapılarak firmalardan teklif istenecek. Etüt proje çalışmaları tamamlanan projenin yaklaşık 772.3 milyon TL’ye mal olması bekleniyor.


Finans Merkezi’ni D-100 Karayolu, Kadıköy Kartal Metro Hattı, Marmaray ve Üsküdar Ümraniye Çekmeköy Metro Hattı ile birleştirmek üzere planlanan havarayın, Bostancı Kozyatağı Ataşehir Ümraniye Çakmak güzergahında yapılması hedefleniyor. Yetkililer, diğer havaray hatlarının ise etüt aşamasında olduğunu ve bunlarla ilgili çalışmalara ise önümüzdeki günlerde başlanacağını belirtiyorlar.


Bu hatların, araçlarla birlikte kilometre maliyeti, 25 milyon dolar olarak hesaplanıyor. Havaray ile günde ortalama 40-50 bin yolcu taşınması planlanıyor. Etüt aşamasında olan havaray projeleri şöyle belirlendi:


- Şişli (Zincirlikuyu) – Beşiktaş – Sarıyer...