buçuklu konut Haberi
Kişilerin klasik özelliklerdeki konut yerine, kendisini özel hissedeceği, ‘yaşayan konut’a yönelmesinin, inşaat sektörünü de bu talebe uygun üretim yapmaya yönlendirdiğini ifade eden BESA Grup Yönetim Kurulu Üyesi Efe Bezci, alıcının ‘farklılık’ talebinin, sosyal donatı alanlarına sahip, kaliteli ve konforlu ‘marka proje’ kavramını ortaya çıkardığını vurguladı.
Efe Bezci, yaklaşık 4-5 yıllık geçmişi olan marka projelerin, konut algısında ciddi değişikliği beraberinde getirdiğini dile getirerek, “Artık klasik apartmanlar yerine yaşam standartlarını yükseltecek kurgulara da sahip projeler isteniyor. Bu talep üzerine doğan marka projeler de ne yazık ki yavaş yavaş birbirine benzemeye başladı. Tüm inşaatçılar aynı malzemeleri kullanarak üretim yapıyor. Ancak önemli olan ayrıcalığı sağlayabilmek. Hayata geçirilen konuta ‘yaşayan’ bir özellik kazandırılması gerekiyor. Bunu da konut kullanım alanını maksimuma yükselterek başarabiliriz” dedi.
Bezci, her işe...