22 / 11 / 2024
fuzul

Çanakkale 1915 Köprüsü ihalesi ne zaman

Çanakkale 1915 Köprüsü ihalesi ne zaman

Çanakkale 1915 Köprüsü için en önemli kriterleri belirlediklerini kaydeden Bakan Arslan, "İhale duyurusu bu ay yapılacak. Ayak açıklığı 2 bin 23 metre olacak. Şu anda en büyüğü Japonya'daki Akashi Kaikyo, bin 991 metre" dedi. Arslan, Korelilerin ve Çinlilerin de projeyle ilgilendiğini söyledi.

1915 Çanakkale Köprüsü turizm gelirini artıracak!

Yapımı bittiğinde "dünyanın en büyük orta açıklıklı asma köprüsü" unvanına sahip olacak 1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Sabah Gazetesi köşe yazarlarından Mevlüt Tezel bugünkü köşe yazısında 1915 Çanakkale Köprüsü'nü anlattı. 

1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar hız kesmiyor!

Yapımı bittiğinde "dünyanın en büyük orta açıklıklı asma köprüsü" unvanına sahip olacak 1915 Çanakkale Köprüsü'nün inşası için Sütlüce ve Şekerkaya şantiyelerinde mühendis ve işçiler yoğun şekilde çalışıyor. 

Ülgür Gökhan'dan 1915 Çanakkale Köprüsü açıklaması!

CHP’li Çanakkale Belediye Başkanı Ülgür Gökhan, yapımını her fırsatta eleştirdiği 1915 Çanakkale Köprüsü’ndeki çalışmaları ilk defa değerlendirdi. Köprüye hayran kalan Gökhan, 333 metre yükseklikte çektirdiği fotoğrafı da paylaştı ve yapılan hizmeti tebrik etti.

İYİ Parti'den 1915 Çanakkale Köprüsü için hızlı tren önerisi! 

İYİ Parti Yerel Yönetimler Başkan Danışmanı Dr. Suat Sarı, 1915 Çanakkale Köprüsü için iptal edilen hızlı tren planının yeniden gündeme alınması için öneride bulundu. 

1915 Çanakkale Köprüsü inşaatında son durum ne?

2017'de temeli atılan 1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar aralıksız devam ediyor. Çalışmalarda son olarak köprünün ana halatlarını oluşturacak 296 çelik kablodan 92'si bir kıtadan diğer kıtaya çekildi

1915 Çanakkale Köprüsü ticarete can verecek!

Bursa'da metro hattı temel atma töreninde konuşan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, yapımı devam eden 1915 Çanakkale Köprüsü'nün Avrasya ve Afrika coğrafyasının ticari kavşağı olacağını dile getirdi. 

Dev yatırımlara '1915 Çanakkale Köprüsü' vizesi!

Ocak 2017'de ihale edilen 1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Sözcü Gazetesi köşe yazarlarından Çiğdem Toker bugünkü köşe yazısında Çanakkale Köprüsü'nün maliyeti ve yatırımlarını kaleme aldı.

1915 Çanakkale Köprüsü ulaşıma nefes aldıracak!

1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar tüm hızıyla devam ederken, köprünün bağlantı tünelleri için de çalışmalar aralıksız sürüyor. İşte Asya ve Avrupa yakası arasında ulaşıma nefes aldıracak projede son durum. 

1915 Çanakkale Köprüsü'nde son durum!

18 Mart 2017'de temeli atılan 1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Ana kablo montajının yapıldığı köprü 2022'de hizmete açılacak.

1915 Çanakkale Köprüsü arsa fiyatlarını nasıl etkiledi?

18 Mart 2022 tarihinde hizmete açılması planlanan 1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Henüz hizmete açılmayan köprü şimdiden arsa fiyatlarının yükselmesine neden oldu.

1915 Çanakkale Köprüsü'nde köprü yolu kuruluyor!

1915 Çanakkale Köprüsü'nde ana kabloların montajı sürerken, Gelibolu Sütlüce'deki şantiye alanına gelen tabliye bloklarının sayısı 23 oldu.

1915 Çanakkale Köprüsü'nde son durum ne? 

18 Mart 2022 tarihinde hizmete açılması planlanan 1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Karayolları Genel Müdürlüğü projeye ilişkin bilgileri aktardı.

1915 Çanakkale Köprüsü'nde ana kablo montajı başladı!

18 Mart 2017 tarihinde temeli atılan 1915 Çanakkale Köprüsü'nde ana kablo montajı için çalışmalar başladı. Çelik kablolarda kullanılan 162 bin kilometre tel uzunluğu ile dünyanın etrafı 4 kez dolaşılabiliyor.

Çanakkale 1915 Köprüsü ihalesi ne zaman Haberi

Çanakkale 1915 Köprüsü ihalesi ne zaman

Çanakkale 1915 Köprüsü için en önemli kriterleri belirlediklerini kaydeden Bakan Arslan, "İhale duyurusu bu ay yapılacak. Ayak açıklığı 2 bin 23 metre olacak. Şu anda en büyüğü Japonya'daki Akashi Kaikyo, bin 991 metre" dedi. Arslan, Korelilerin ve Çinlilerin de projeyle ilgilendiğini söyledi. 


Ulaştırma Bakanı Ahmet Arslan Çanakkale 1915 Köprüsü, Kanal İstanbul Projesi ve köprü geçişlerinin pahalı olduğu iddialarıyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Çanakkale 1915 için en önemli kriterleri belirlediklerini söyleyen Arslan, " Ayak açıklığı 2 bin 23 metre olacak. Şu an en büyük köprü Japonya'daki Akaşhi Kaikyo Köprüsü. Bu köprüde ayak açıklığı bin 991 metre. Ayak açıklığından sonra karaya birer kilometrelik viyadük yapılacak. Ayrıca Malkara'ya kadar 85 kilometrelik bir yol inşa edilecek.  Toplam 100 kilometrelik bir otoyol da yapılmış olacak....