Dijital Pazarlama Okulu Haberi
İçinde bulunduğumuz dönemin yükselen sektörünün “dijital pazarlama” olduğunu söyleyen Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, şu açıklamalarda bulundu:
“Yapılan dijital reklam yatırımlarının, Avrupa’da TV reklamlarını geçtiğini, Türkiye’de de pazarın çift haneli büyüdüğünü görüyoruz. Açıklanan IAB verilerine göre, 2019’un ilk altı ayında dijital reklam yatırımları %11 büyüdü. 2020 yılında, bu büyüme artarak devam edecektir. Kurumlar, ürün ve hizmetlerini, dijital platformlarda hedef kitleleriyle buluşturuyor. 2020 yılında, turizm sektörünün, son yıllarda oldukça hareketlenen sağlık turizmi pazarının, gayrimenkul sektörünün ve yurt dışı e-ticaret hacminin ciddi bir ivme kazanarak, daha da hareketleneceğini söyleyebiliriz. Yurt dışına yapılan dijital pazarlama yatırımları, ihracat verilerinde artış gösterecektir.”
Dijital Pazarlama Okulu’na katılım bu yıl yüzde 39 arttı
Kurumların dijital pazarlama yatırımlarını yükseltip sürdürmeye devam ettiklerini söyleyen Yasin Kaplan, şu ifadeleri kullandı:
“Google reklamları, dijital...