Ecco 2014 yatırımları Haberi
87 ülkede 15 bin satış noktasına ulaşan, 2013 yılında elde ettiği 1.1 milyar euro ciro ile dünyanın en büyük ayakkabı markalarından Ecco, 3 yıl içinde 15 mağazalık zincir oluşturacak Türkiye pazarına İstanbul'dan giren Danimarkalı ayakkabı markası Ecco'nun CEO'sıı Dieter Kasprzak, "Türkiye'de önümüzdeki 3 yıl içinde 15 mağazadan oluşan bir zincir oluşturmayı düşünüyoruz. 2014 için İstanbul'da ise toplam 5 farklı Ecco mağazası açmayı planlıyoruz" dedi.
87 ülkede 15 bin satış noktasına ulaşan, 2013 yılında elde ettiği 1.1 milyar euro ciro, vergi öncesi 165 milyon euro, vergi sonrası 106 milyon euro kar ile dünyanın en büyük ayakkabı markalarından olan Ecco Türkiye'de zincir oluşturuyor. Yılda 150 milyon çift ayakkabı pazarıyla Avrupa pazarları arasmdan en büyük potansiyele sahip ülkelerden biri olarak değerlendirilen Türkiye pazarına...