emlak beyan değerini gösteren belge almak Haberi
Emlak beyan değerini gösteren belge nereden alınır?
Taşınmaz malların tapu evir işlemleri bağlı olunan tapu dairesinden yapılıyor. Bu işlemin tamamlanabilmesi için gerekli belgelerin temin edilmesi, tapu dairesinden randevu alınması ve tapu masraflarının da ödenmesi gerekiyor.
Tapu randevusu internet üzerinden ya da ALO 181 hattından alınabiliyor. Devir işlemi için gerekli olan belgeler ise şu şekilde sıralanıyor:
Kimlik Belgesi (Taraflara varsa temsilcilerine ait)
Fotoğraf (Satıcı 1 adet, Alıcı 2 adet)
İşlemde temsil var ise temsil belgesi (Yetki Belgesi, vasi kararı, vekâletname vb.)
İşleme konu taşınmazın tapu senedi (Var olması halinde istenir)
Zorunlu Deprem Sigortası poliçesi (DASK) (Bina vasıflı taşınmazlarda)
Emlak Beyan Değerini Gösterir Belge
Yukarıda da görüldüğü üzere emlak tapu devir işlemlerinde emlak beyan değerinin gösterir belge de gerekli oluyor. Peki, emlak beyan değerini gösteren belge nereden alınır?
Emlak beyan...