17 / 05 / 2024

Facebookun en etkin markası egeyapı grup

Facebookun en etkin markası egeyapı grup

GAYRİMENKUL ve inşaat alanlarında birçok başarılı projeye imza atan, sektörün öncü firmalarından Ege Yapı Group; her ay markaların sosyal medya verilerini hazırladığı raporlarda ilk beş sıralamaya girdi.

Bosch WAU24T91TR Serie 4 Çamaşır Makinesi en uygun nereden alınır, fiyatı ne kadar? 16 Mart 2023 fiyat listesi...

Bosch WAU24T91TR Serie 4 Çamaşır Makinesi; kırıştırmadan özenli ve etkin yıkama yapar. Hassas sensör sistemi ile en verimli su tüketimini sağlar. Peki, Bosch WAU24T91TR Serie 4 Çamaşır Makinesi kaç TL, özellikleri ne? İşte detaylar...

İTÜ’den çarpıcı deprem raporu: En belirgin yıkım nedenlerini tek tek açıkladılar!

İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ), Kahramanmaraş merkezli depremlere ilişkin bir ön inceleme raporu hazırladı. Hazırlanan raporda yıkılan binaların enkaz haline gelmesinde birçok parametrenin etkin olduğu belirtilerek en belirgin yıkım nedenleri olarak görülen maddeler de sıralandı.

Sürdürülebilir gayrimenkule talep arttı!

Denge Değerleme, sürdürülebilirliğin stratejik önemine de vurgu yapmak her gün gelişen, değişen ve evrilen, ‘sürdürülebilirlik’ kavramanı en etkin anlamda özümsemek adına konunun uzmanları ile ‘Kalıcı Refahın Anahtarı Sürdürülebilirlik’ web konferansı düzenledi. 

Emlakçılık yapmak için hangi şartlara sahip olunmalı?

Emlak sektörünün en etkin aktörleri emlakçılar. Çoğu zaman emlakçı ile kiralayan veya emlakçı ile gayrimenkul satın alan arasında sorunlarla karşılaşılabiliyor. Peki taraflar arasında alım ve satım sürecinde neler yapılmalı? Herkes emlakçılık yapabilir mi?

Özak Global Anadolu'nun en etkin 37. iş insanı oldu!

"Anadolu'nun En Etkin 50 iş insanı” araştırmasının 2020 sonuçları belli oldu. Özak Global Holding ise listede 37. sırada yer aldı.

Mustafa Dündar: Osmangazi'de yeni ve modern bir şehir inşa ediyoruz!

Bütçesini en verimli ve en etkin şekilde kullanmasının neticesinde birbirinden önemli yatırımlar hayata geçiren Osmangazi Belediyesi, ilçeye yeni bir tesis daha inşa ediyor.

Ahmet Akbalık, Anadolu'nun En Etkin 50 İş İnsanı listesinde 37'nci sırada!

Anadolu'nın En Etkin 50 İş İnsanı araştırmasının 2019 sonuçları belli oldu. Her biri bulundukları kentlerde şirketleriyle ciddi istihdam sağlıyor, vergi rekoru kırıyor ve yaptıkları sosyal yatırımlarla bölge ekonomisine güç veriyor...

İnşaatta en etkin 4 CFO!

2019 yılının sürdürülebilir başarılarıyla dikkat çeken En Etkin 50 CFO’su listesinde yer alan inşaatın patronları sizler için sıralandı...

Barış Ekener kimdir?

Sur Yapı'nın Gayrimenkul Geliştirici, Pazarlama ve Satış Müdürü Barış Ekener, Türkiye’nin en etkin 50 CMO’su listesinde yer aldı.

Türkiye’nin En Etkin 50 CMO’su açıklandı!

Türkiye’nin en etkin 50 CMO’su açıklandı. Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile yapılan araştırmaya göre listede, Nef Satış ve Pazarlama Direktörü Selçuk Çelik ve Sur Yapı Genel Müdür Yardımcısı Barış Ekener'de listede yer aldı.

Depremin zararlarını azaltmanın yolu dayanıklı yapılar inşa etmek!

Avrupa Hazır Beton Birliği (ERMCO) ve Türkiye Hazır Beton Birliği Başkanı Yavuz Işık, depremlerin oluşturacağı bu zararları azaltmanın en etkin iki yolu ise depreme dayanıklı yapılar inşa etmek olduğunu söyledi...

Samsun'da en riskli deprem bölgesi Ladik!

Samsun Jeoloji Mühendisleri Odası Şube Başkanı Gül Yüzüncü Yılmaz, Samsun'da olası bir depremde en riskli bölgenin Ladik olduğunu ve denetim firmalarının etkin kullanılması gerektiğini belirtti...

Deprem riski için kanca sistemli kapılar tercih edilmeli!

Sur Çelik Kapı Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Pekgüzel, depremlerin oluşturabileceği hasarları azaltmanın en etkin yolunu anlattı. Pekgüzel, en etkin yolun depreme dayanıklı yapılar inşa etmekten geçtiğini söyledi.

Facebookun en etkin markası egeyapı grup Haberi

Facebookun en etkin markası egeyapı grup

GAYRİMENKUL ve inşaat alanlarında birçok başarılı projeye imza atan, sektörün öncü firmalarından Ege Yapı Group; her ay markaların sosyal medya verilerini hazırladığı raporlarla paylasan Socialbakers'ın 2014 yılı markaların Facebook etkileşim raporları içinde tüm sektörlerde ve tüm markalar arasında ilk beş sıralamasına girerek yıl genelinde en çok etkileşim elde eden inşaat markası oldu. EgeYapı Group tüm sektörlerde ve tüm markalar arasında; şubat ayında yüzde 2.70 İle dördüncü, temmuz ayında yüzde 4.31 ile ikinci, ağustos ayında yüzde 5.02 ile besinci, eylül ayında yüzde 4.87 ile besinci, ekim ayında yüzde 5.76 ile ikinci, kasım ayında yüzde 4.75 ile dördüncü ve aralık ayında yüzde 7.79 ile dördüncü marka...