25 / 11 / 2024

Franchise pazarı

Franchise pazarı

Türk perakendeciler gücünü göstererek pazarın yabancılar için cazip bir yatırım aracı olduğunu ortaya koydu. Franchise verip hızla mağazalaşmak ise birçok oyuncunun daha sonra yatırımcı çekebilmesi için sadece bir araç oldu.

Redstone 3 yılda pazar lideri olmayı hedefliyor!

Redstone, yenilikçi franchise sistemiyle büyümesinde hız kesmiyor. Redstone Yönetim Kurulu Başkanı Evrim Kırmızıtaş Başaran, "40 şubeye ulaştık. 1 yıl içinde bu rakamı 100'e çıkarmak, 3.yıl içinde de pazar lideri olmayı hedefliyoruz" açıklamasında bulundu.

Ünlü markalar 2021'i franchise yılı ilan etti!

2020'de 45 milyar dolar olan franchise sektörünün pazar büyüklüğünün 2021'de 50 milyar dolara ulaşacağı öngörülüyor. Peki ünlü markaların 2021 hedefleri neler?

Mücevher pazarında franchise fırsatları

Mücevherde dünyanın önemli pazarları arasında yer alan Türkiye'de yerli ve yabancı pek çok marka rekabet ediyor. Altının yanı sıra pırlanta ve gümüş gibi materyallerle yapılan tasarımlarla öne çıkan şirketler, Türkiye genelinde franchise vererek büyüyor...

Mustafa Baygan: 2017 konuta yatırım yılı olacak!

Era Türkiye Koordinatörü Mustafa Baygan, konut yatırımlarında artış beklediklerini söyledi. Baygan, konut franchise pazarının da 2017’de 50 milyar dolara yükseleceğini bildirdi.

Franchise pazarı yıl sonunda 50 milyar doları bulacak!

Türk perakendeciler gücünü göstererek pazarın yabancılar için cazip bir yatırım aracı olduğunu ortaya koydu. Franchise verip hızla mağazalaşmak ise birçok oyuncunun daha sonra yatırımcı çekebilmesi için sadece bir araç oldu.

ERA Gayrimenkul, Kıbrıs Master Franchise yetkisini aldı!

Üç yıl önce Türkiye pazarına giren ERA Gayrimenkul, hızla büyümesini Kıbrıs'la sürdürüyor. Şirket, hem KKTC hem de Kıbrıs Rum Kesimi'nde ofis açma yetkisi anlamına gelen ‘Kıbrıs Master Franchise' hakkını aldı.

SuperDry Türkiye pazarına giriyor!

Dünyaca ünlü yıldızların tutkunu olduğu Tokyo merkezli spor giyim markası SuperDry, Türkiye pazarına giriyor. Demsa Grup ile anlaşan SuperDry, ilk etapta franchise yöntemiyle AVM’lerde mağazalaşarak büyüyecek...

Tatlıcı Tombak 2013 yılında 30 yeni şube açmayı hedefliyor!

Tatlıcı Tombak, 35 milyar dolara ulaşan franchise pazarında girişimcilere karlı yatırım imkânları sunuyor. 2013 yılında 30 yeni şube açmayı hedefleyen marka, özellikle Marmara Bölgesi ve İstanbul’da büyümeyi hedefliyor…

Kahve pazarı franchising sistemiyle büyüyor!

Kahve pazarının öncü markaları franchising sistemiyle yeni şubeler açıyor. Kahve zincilerinin franchise şartları ve 2013 büyüme planları haberimizin devamın yer alıyor...

Jones Lang LaSalle Türkiye Gayrimenkul Pazarı raporunu açıklıyor!

Jones Lang LaSalle araştırma departmanı tarafından hazırlanan “Türkiye Gayrimenkul Pazarı Görünümü”nün 2012 ilk yarı raporu sonuçları açıklanıyor

Eski Galata Köprüsü, Pazar akşamı trafiğe açılıyor!

Eski Galata Köprüsü, 8 Temmuz Pazar günü saat 17.00'de trafiğe açılacak

İbrahim Tatlıses, Eskidji Bit Pazarı açılışına katıldı!

Esenyurt'ta açılan Eskidji Bit Pazarı açılışında Muazzez Ersoy sahne alırken Ekonomi Bakanı Erdoğan Çağlayan ve İbrahim Tatlıses'de açılışa katılanlar arasındaydı

Pazar sabahları inşaat yapmaya izin yok!

Habertürk Gazete Yazarı Esra Boğazlıyan, Sarıyer'de Pazar sabahı yapılan inşaat çalışmalarını şikayetler üzerine araştırıp işin aslını öğrendi: Pazar sabahları inşaat yapmaya izin verilmiyor

Franchise pazarı Haberi

Franchise pazarı

Perakende dünyasını son yıllarda meşgul eden en önemli konulardan biri hızla büyüyen bir pazarın önünde perakendecilerin büyüme stratejilerinin ne olacağı idi. Büyüme hızına adapte olamayan perakendeci kısa sürede pazarda pay kaybediyordu. Büyümeyi gerçekleştirebilmek için gereken finansal kaynak ise birçok şirket için bir soru işaretiydi. Pazardaki oyuncuların büyümek için 3 alternatifi vardı.


1. Franchise vermek

2. Yatırımcı çekmek

3. Daha yavaş büyümek


Türk perakendeciler gücünü göstererek pazarın yabancılar için cazip bir yatırım aracı olduğunu ortaya koydu. Franchise verip hızla mağazalaşmak ise birçok oyuncunun daha sonra yatırımcı çekebilmesi için sadece bir araç oldu. 

Penti, Mavi, Koton, Defacto gibi yabancılarla ortaklık yapan markalara bakıldığında daha kurumsal bir yapıya geçtikleri net bir şekilde görülüyor. Yönetim ve organizasyon yapılarındaki değişimlerin yanı sıra lojistik operasyonlarının optimize edildiği ve hem yurtiçi...