22 / 11 / 2024
fuzul

SuperDry Türkiye pazarına giriyor!

SuperDry Türkiye pazarına giriyor!

Dünyaca ünlü yıldızların tutkunu olduğu Tokyo merkezli spor giyim markası SuperDry, Türkiye pazarına giriyor. Demsa Grup ile anlaşan SuperDry, ilk etapta franchise yöntemiyle AVM’lerde mağazalaşarak büyüyecek...




David Beckham, Fergie, Britney Spears ve Rihanna gibi yıldızların tutkunu olduğu dünyaca ünlü giyim markası SuperDry, Demet Sabancı Çetindoğan’ın sahibi olduğu Demsa Grup ile Türkiye pazarına giriyor. Daha önce ithal ürünlerle corner mağazalarda yer alan marka, yeni büyüme stratejisi doğrultusunda franchise yöntemi ile Türkiye’de mağazalaşacak. SuperDry markasının sahibi SuperGroup CEO’su Julian Dunkerton, önümüzdeki yıl büyüme hedeflerine aldıkları pazarlar içinde Türkiye’nin önemli bir noktada bulunduğunu söyledi.


Gelişmekte olan pazarların, gelişmiş pazarlara göre çok daha cazip bir yatırım hedefi olduğuna dikkat çeken Dunkerton “Türkiye, Güney Amerika ve Singapur 2013 sonrası girmeyi planladığımız ülkeler. Bu ülkelerde yeni yatırımlar yaparak büyüme hedefliyoruz. Türkiye’de AVM’lerde mağaza açma niyetimiz var” dedi. Türkiye’deki hedefleri hakkında net bir rakam vermekten kaçınan Dunkerton “Spor ve rahat giyim pazarı Türkiye’de hızla büyüyor. Genç nüfus çok fazla. Büyük bir potansiyel var” dedi. 2003 yılında Tokyo’da kurulan marka geçen yıl 360 milyon dolar ciro elde etti. Dünya çapında 50’den fazla ülkede 500’e yakın mağazası bulunan SuperDry spor giyim üzerine üretim yapıyor. Demsa Grup ise bugüne kadar Ferre, Guess, Cavalli, Harves Nichols gibi dünyaca ünlü markaları Türkiye’ye getirmesi ile tanınıyor.


Star


Geri Dön