24 / 11 / 2024

franchise veren firmalar

franchise veren firmalar

Yurt dışında şubesi olanların yanında henüz yurt dışı şubesi bulunmayan markalar da bu yıl farklı ülkelerde toplamda 577 şube açmaya hazırlanıyor...

Gayrimenkul sektörü franchise ile büyüyecek!

Kentsel dönüşümle hızla artan inşaat projeleri, gayrimenkul danışmanlığına olan talebi artırıyor. Bu yıl ve önümüzdeki yıl kurumsal bir şirketin altında faaliyet gösterecek yüzlerce girişimcinin franchising yoluyla sektöre girmesi bekleniyor.

Nakliyecilerde kentsel dönüşüm mesaisi başladı! Firmalar 1 ay sonraya gün veriyor!

Ülkemizde başlatılan kentsel dönüşüm seferberliği nakliye firmalarına yaradı. Artan taleplere bağlı şekilde 1 ay sonrasına gün veren bile var...

Bodrum’da kaçak yapılara geçiş yok! Kaçak yapılara beton veren firmalar ifşa edilecek!

Bodrum Belediye Başkanı Ahmet Aras, daha önce mühürlenmiş kaçak yapıları yerinde inceleyerek, tarım arazisi üzerinde gerçekleştirilen imara aykırı yapılaşmaya izin veremeyeceklerini söyledi. Başkan Aras, kaçak yapıya beton veren firmaları ifşa edeceğini belirtti.

Ticaret Bakanlığı acımadı: 44 firmaya 78.5 milyon TL ceza kesti!

Ticaret Bakanlığı tüketici mağduriyetine sebep veren firmalar için harekete geçti. Bakanlık, 2023'te 44 firmaya toplamda 78 milyon 530 bin 902 TL idari para cezası uygulandığını açıkladı. İşte detaylar...

Emlak Konut GYO Başakşehir Kayabaşı 9. Etap ihalesine 10 teklif!

Emlak Konut Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı'nın Başakşehir Kayabaşı 9. Etap ihalesine 10 firmadan teklif geldi. İşte merakla beklenen ihaleye teklif veren firmalar...

Gayrimenkulde müzayede ve arabuluculuk hızlı büyüyecek!

Dünya Gazetesi köşe yazarı Sadi Özdemir, bugünkü köşesinde Türkiye'deki ilk franchise veren marka unvanına sahip ve en büyük emlakçı konumunda olan TURYAP'ın yönetim kurulu başkanı M. Onur Sarıbay'ın sektörle ve TURYAP'la ilgili açıklamalarını kaleme aldı. İşte Sadi Özdemir'in o yazısı...

TURYAP, 2022 yılında 90 franchise açacak!

Emlak danışmalığı konusunda gayrimenkul sektörüne yön veren markalar arasında yer alan TURYAP, 2022 yılında 90 franchise açacak...

Gayrimenkul sektöründe franchise bedellerine kur ayarı!

Kurda meydana gelen dalgalanmalar, franchise veren markaların harekete geçmesine neden oldu. Özellikle yatırım maliyetinin önemli bir kalemini oluşturan franchise giriş bedelleri güncellendi. Şirketlerin bir kısmı bu bedeli TL'ye çevirdi, bir kısmı da kuru sabitledi. 

Tavuk restoranları yıl sonuna kadar 155 franchise şube açacak! 

Yüksek kar marjı veren tavuk restoranları, 2020'de de yeni girişimcileri sektöre kazandıracak. 6 tavuk restoranı yıl sonuna kadar155 franchise şube açacak... 

10 marka 150 franchise şube daha açacak!

2018'de Türkiye'de yıllık kişi başı kahve tüketimi ilk defa 1 kilonun üzerine çıktı. Franchise veren markalar sektörü hızla büyütüyor. Biz de franchise vererek büyüyen 10 markanın yatırım koşullarını araştırdık. Buna göre bu 10 marka 150 franchise şube daha açacak....

Bedelsiz franchise fırsatları!

Franchise veren markaların girişimcilerden bir defaya mahsus talep ettiği isim hakkı bedeli bazen yatırımcıyı oldukça zorlayan bir gider kalemi olabiliyor.

Londra Türk Ticaret Merkezi açıldı!

İngiltere’nin başkenti Londra’daki Türk Ticaret Merkezi, Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan'ın başkanlığında açıldı. Bakan Pekcan, TTM’de hizmet veren firmaların ürünlerini inceledi.

Kiraların düşmesi cadde yatırımlarını hareketlendirdi!

Yüksek kiralar ve kentsel dönüşüm nedeniyle bir dönem tercih edilmeyen cadde mağazacılığı yeniden rövançta. Franchise veren markaların sayısının artması ve kiraların düşmesiyle cadde yatırımları hızlandı.

Fıstıkzade Maslak hizmete açıldı

‘Gaziantep’ten Dünyaya’ sloganı ile Gaziantep’in ilk ve tek franchise veren baklava markası olma özelliğini taşıyan Fıstıkzade Baklava, 42 Maslak AVM’de İstanbulluların hizmetine açıldı.

franchise veren firmalar Haberi

franchise veren firmalar

Türkiye’nin son yıllarda yeni pazarlar oluşturmak için attığı atılımlar, Türk iş adamlarının daha vizyoner bir bakış açısı geliştirmesini sağladı. Artık Türk markaları için bütün dünya potansiyel bir pazar, iletişim kanallarının gelişmesi ve dijitalleşme de markalarımızın yurt-dışında daha etkin faaliyet göstermesini kolaylaştırdı. Yurtiçinde belirli bir pazar olgunluğuna erişen markalarımız büyümek için artık yurtdışı pazarlarını değerlendirmeyi tercih ediyor. Ayrıca Türk şirketleri, ürün ve hizmetler konusunda yurtdışı piyasalar ile rekabet edebilir durumda. Türk ürünlerinin yurtdışında talep görmesi yurtdışına odaklanmada önemli nedenlerden biri olarak değerlendiriliyor. Yurtdışına yerleşen Türk nüfusun Türkiye’den marka getirme konusunda istekli olması da pek çok markanın farklı ülkelerde hızla yayılmasına yol açıyor.

YEME İÇME SEKTÖRÜ ÖNDE

Ekonomist'ten Burcu Tuvay'ın haberine göre; Tüm bunların yanında hızla büyüyen yerli yeme içme zincirlerinin tek müşterileri...