19 / 07 / 2024

fransada demir yolu ulaşımı

fransada demir yolu ulaşımı

Fransız Ulusal Demiryolları İdaresi’ nin ( SNCF ), yurt içinde bölge taşımacılığı için sipariş ettiği ve teslimatın da yapıldığı 2 bin tren vagonu peronlara sığmadı...

Bakan Uraloğlu açıkladı! Erzurum'a hızlı tren geliyor...

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ilk etapta Sivas'tan Kars'a kadar olan mevcut demir yolu hattını rehabilite ettiklerini ve Erzurum için hızlı tren çalışmalarının da sürdüğünü açıkladı.

1941 yılında Van-İran arası 320 km'lik demir yolu ulaşımı!

1941 yılında İran ile Van Gölü sahilindeki Kapyan şehrine kadar ulaşacak toplam 320 km'lik demir yolu ulaşımı yapılması planlanmış.

Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nden geçecek tren için BAE ile kredi görüşmesi yapılıyor!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Yavuz Sultan Selim Köprüsü üzerinden geçecek demir yolu projesi için BAE ile kredi görüşmesinin yapıldığına dikkat çekerek, proje ile ilgili bilgi verdi. 

Bakan Uraloğlu müjdeyi verdi: Samsun-Sarp demir yolu projesine bu yıl başlıyoruz!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Samsun’dan Sarp’a giden ve Trabzon’un da içinde bulunduğu demir yolu proje çalışmalarının bu sene başlayacağının müjdesini verdi. 

Zengezur Koridoru'nun inşaatı aralıksız devam ediyor...

Zengezur Koridoru'nun Azerbaycan topraklarından geçen kısmında inşa edilen kara yolunun yüzde 80'inden çoğu, demir yolu hattının ise yüzde 45'i tamamlandığı kaydedildi. İşte haberin detayları...

Türk Müteahhitlerin 2024 hedefi 50 milyar dolar için 'Kalkınma Yolu Projesi' büyük önem taşıyor...

Basra Körfezi'nden Türkiye'ye kara ve demir yolu ağıyla ulaşacak Kalkınma Yolu Projesi'ne ilişkin değerlendirmelerde bulunan TMB Başkanı Erdal Eren, söz konusu projenin Türk müteahhitler için büyük önem taşıdığını belirtti.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı 'Kalkınma Yolu Projesi' kapsamında yaklaşık 7,8 milyar dolar yatırım yapacak!

Kalkınma Yolu ve Zengezur Koridoru için yeni kara ve demir yolları planlandı. Bu bakanlık kapsamda her iki proje için toplam 7,8 milyar dolar yatırım yapılacak. 

TCDD iade işlemi ve bilet değişiklik sürelerini değiştirdi: İade işleminde kesinti yüzde 35'e kadar yükseldi!

Demir yolu yolcu taşımacılığı çerçevesindeki gişe ve diğer satış kanalı işlemlerinde iade, bilet değişiklik ve açığa alma sürelerinde düzenleme yapıldı. İşte detaylar...

Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli demir yolu için acil kamulaştırma kararı alındı!

Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli Yüksek Standartlı Demir Yolu Projesi'nin tamamlanması için Bursa, Bilecik ve Balıkesir'in bazı ilçelerinde acil kamulaştırma yapılması kararı alındı.

Bakan Karaismailoğlu: 2053'e kadar demir yolu ağımızı 28 bin kilometreye çıkaracağız!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu yaptığı açıklamada 2053'e kadar demir yolu ağını 28 bin kilometreye çıkaracaklarını söyledi. İşte Bakan Karaismailoğlu'nun o açıklamaları...

Edirne hızlı tren inşaatında çalışma durduruldu! İnşaatı yapan şirketin kim olduğu ortaya çıktı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından 2019 yılı haziran ayında yapımına başlanan ve 2023 yılında tamamlanması öngörülen Halkalı Kapıkule Demir Yolu Hattı Çerkezköy-Kapıkule Kesimi İnşası Projesi’nde çalışmaların durdu.

52 şehir hızlı trene kavuşacak!

Türkiye'de 8 bin 554 kilometrelik demir yolu hattının 2053 yılına kadar tamamlanması ve hızlı trenlerle bağlı il sayısı 8'den 52'ye yükselmesi hedefleniyor!

Çerkezköy-Kapıkule tren hattının yüzde 50'si tamamlandı!

Avrupa ülkeleri ile Türkiye'nin büyük standartlı demir yolu bağlantısına katkı sağlayacak Halkalı-Kapıkule Demir Yolu Projesi'nin ilk etap çalışması tamamlandı.

fransada demir yolu ulaşımı Haberi

fransada demir yolu ulaşımı

Fransız Ulusal Demiryolları İdaresi’nin (SNCF), yurt içinde bölge taşımacılığı için sipariş ettiği ve teslimatın da yapıldığı 2 bin tren vagonu peronlara sığmadı.


Peronlardan 3 santimetre geniş yapılan trenler için şimdi 1.300 istasyonun yeniden yapılması gerekecek.


300 milyon euro zarar


Fransız basınına göre Ulaştırma Bakanlığı, yolcu kapasitesini yüzde 40 oranında artırmak için üretici firmalara vagonların hacminin 22 santimetre genişletilmesine izin verdi. Ancak bu izin verilirken hiç bir istasyonda uygunluk denetimi yapılmadı. Sipariş edilen yeni vagonların, bin 300 küçük tren istasyonundaki peronlara yanaşamaması yüzünden, tadilata gidilmesi zorunlu hale geldi. Tadilat maliyetinin 300 milyon euro’yu bulabileceği belirtiliyor. Ulaştırma Bakanlığı, Ulusal Demiryolu İdaresi’nde söz konusu skandalla ilgili iç soruşturma yapılmasını talep etti. Le Figaro gazetesi, tadilat masraflarının SNCF’nin kaynaklarından karşılanacağını, skandalın devlete ek bir yük getirmeyeceğini...