gayrimenkul yatırımcıları dijital Haberi
Sosyal medya, online gayrimenkul platformları gibi dijital pazarlama kanallarını en aktif kullanan gayrimenkul danışmanlık şirketi Kuzeybatı Gayrimenkul, Kovid-19 salgını sürecinde pazarlama faaliyetlerine ara vermedi. Koronavirüs süreci, beklenildiği üzere pazarlama yöntemleri performanslarında da değişikliklere sebep oldu.
Bu süreçte satılık gayrimenkullerin afişlerinden gelen çağrı trafiğinde yüzde 50, ilan sitelerinden gelen çağrı trafiğinde yüzde 40 azalma olurken Kuzeybatı’nın sosyal medya üzerinden gelen trafiğinde yüzde 200 oranında artış yaşandı. Bu süreçte müşteriler, daha çok sosyal medya reklamları üzerinden form doldurarak, Kuzeybatı Gayrimenkul’le iletişim kurdu.
Doğru kitle seçimi ile yüksek verimlilik sağladı
Evde kalınan süreçte, sosyal medya reklamlarında doğru zamanlama ve doğru hedef kitle seçimi ile yüksek verimlilik sağlayan Kuzeybatı Gayrimenkul, hedeflediği sektörlerde değişikliğe giderek, yükselişte olan sektörlerin sahip ve firma yetkililerine, sosyal medyadan satılık ve kiralık...