GYODER Akademi reklam otomasyonu Haberi
GYODER Akademi’nin bu ay sektör profesyonelleri ile buluşturmayı planladığı “PROGRAMATİK REKLAMCILIK”, aslında dünyada ve ülkemizde hızla büyümekte olan ve basit manada “otomatize hale gelmiş reklam alışverişi” anlamına gelen bir REKLAM OTOMASYONU’dur.
Son yıllarda özellikle gayrimenkul alanındaki reklamlarda da yoğun olarak kullanılmaya başlanan Programatik Reklamcılık üzerine kurguladığımız bu eğitimimizde “gerçek ekranlar üzerinden bir workshop” da olacağından sadece teorik değil, pratik bilgi de katılımcılara aktarılacaktır.
Eğitimimizde özellikle programatik reklamcılık terimleri ve yeni reklamcılık teknolojileri (DSP, SSP, Ad Exchange, DMP, data marketplace, brand safety, ad fraud, viewability vs.) anlatılacak, programatik ekosistem ve veriye dayalı reklamcılık hakkında çok detaylı bilgiler verilecektir.
Yeni reklamcılık teknikleri ve teknolojileriyle ilgilenen orta/üst düzey pazarlama yöneticilerinin, özellikle yeni reklamcılık dünyasının kurallarını, karışık terimlerin gerçek ve basit anlamlarını öğrenmek isteyen tüm pazarlamacıların...