Hannover Messe iletişim çalışmaları Haberi
1996 yılından bu yana uluslararası fuarlar düzenleyerek ticareti geliştirmenin yanı sıra Türk firmalarının yurtdışı fuarlara katılımını da destekleyerek ticaret hacimlerini arttıran Hannover Messe, iş ortakları ile birlikte Türkiye’de 19 fuar organize ediyor.
Başta CEBIT, WIN, ICCI, AUTOMECHANİKA olmak üzere toplam 19 fuarın medya ilişkileri ve iletişim faaliyetleri için Avantgarde İletişim’e güvendi.
2013 yılında büyük bir atılım göstererek hem istihdam hem de müşteri sayısını 3’e katlayan Avantgarde İletişim; Kurumsal İletişim, Kriz İletişimi, Pazarlama İletişimi, Sağlık İletişimi, İtibar Yönetimi, Etkinlik Yönetimi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmaları ve Sosyal Medya uygulamaları gibi alanlarda müşterilerine hizmet veriyor.
Hannover Messe’nin medya ve marka yönetmenliğini ise Avantgarde İletişim Danışmanlığı Medya Direktörü Nesrin Gündüz ve Medya İlişkileri Yöneticisi Dilara Fethan yürütecek.
Avantgarde İletişim aynı zamanda Doğanay Gıda, Makro ve Uyum Marketler,...