hatice aydoğar bedaş davası Haberi
Aydoğar'ın şikâyetini değerlendiren tüketici mahkemesi, kusurun şirkette olduğuna karar vererek, kombi bedelinin ödenmesine hükmetti. Hatice Aydoğar, 3 yıllık bir gecikmeyle de olsa haklı olduklarının mahkeme tarafından tescillenmesinin kendilerini mutlu ettiğini belirtti. Çektikleri çile ve yorgunluğu unuttuğunu söyleyen Aydoğar, yaşadıkları süreçle ilgili şu bilgileri verdi: "Yeni almamıza rağmen sık sık gidip gelen elektrikler nedeniyle kombimiz bozulmuştu. Gelen servis görevlileri, arızanın garanti kapsamında olmadığını bize bir evrakla bildirdiler. Ben de Tüketici Hakem Heyeti'ne hem garanti belgem hem de servisin düzenlediği belge ile birlikte başvurdum. En az 25 kez hakem heyetine gittim. Hakem heyetine başvurduktan 7 ay sonra bilirkişi olarak İstanbul Üniversitesi'nden bir hoca geldi ve kombiyi kontrol ederek rapor yazdı. Bu rapor doğrultusunda hakem heyeti, arızanın sorumlusunun BEDAŞ olduğuna hükmetti ve...