inşaat sektöründeki markalaşma projeler Haberi
Şehirleşme çalışmalarıyla öne çıkan Türkiye’de birçok sektörde olduğu gibi gayrimenkul sektöründe de zincir markalar oluşmuş durumda. Mesa, "Mesa" markası ile Ağaoğlu "My" markası ile Teknik Yapı "Up" ve "Evora" markaları, Artaş İnşaat'ta "Avrupa Konutları" markası ile sektöre öncü oldu. Konut atılımının devam ettiği günümüzde yeni zincirler de doğuyor. Sektördeki 27 zincir marka bu güne kadar 516 projede 229 bin konut üretti.
Konut sektörü son yıllarda baş döndürücü bir hızla büyüyor. Bu süreçte de farklı olan, tüketicinin beğenisini kazanan başarıyı kazanıyor, projesini kolay satıyor. Peki başarının ölçüsü ne? Uzmanların bu soruya yanıtı ise "tüketicinin taleplerini karşılayıp geliştirdiği projeleri kolay satabilmek" oluyor. Bunun için de inşaat şirketleri marka ve konsept yaratarak zincirleşme yoluna gidiyor. Türkiye'de markalaşma serüveni Erhan Boysanoğlu ve ortakları tarafından...