06 / 05 / 2024

İstanbul Shopping Feste yerli ilgi

İstanbul Shopping Feste yerli ilgi

Bu yıl altıncısı düzenlenen İstanbul Shopping Fest, yerli tüketicinin de ilgi odağı oldu. İstanbul Shopping Fest İcra Kurulu Başkanı İbrahim Çağlar, bu etkinlikle markaların bilinirliğini artırmayı ve perakende sektörünü büyütmeyi hedeflediklerini söylüyor.

DoubleTree by Hilton Istanbul Ataşehir Ağustos'ta açılıyor!

İstanbul Ataşehir'de Brandium AVM'nin hemen yanında faaliyette bulunan Silence Istanbul Hotel'in tabelası değiştirildi. Otel, önümüzdeki Ağustos'tan itibaren hizmet sunacak.

İstanbul’un hızlı değerlenen semtleri hangileri?

Satış Çözümleri kurucusu Soner Keleş, geçen sene İstanbul'da en çok konut satışı yapılan ilçeler ve pandemi sonrası hızlı değerlenen bölgeleri değerlendirdi...

Gayrettepe-İstanbul Havalimanı Metro Hattı'nın sinyalizasyonunu ASELSAN geliştirecek!

İstanbul metrosunda ASELSAN tarafından geliştirilen sinyalizasyon sistemi kullanılacak. Sistem Kalyon-Kolin-Cengiz Marmaray iş ortaklığı ve ASELSAN işbirliğinde yapılacak...

Maslak 1453'te Shopping Fest etkinliği 21 Eylül'de başlıyor!

Ağaoğlu Maslak 1453'te 21-22-23 Eylül tarihlerinde Fashion Shopping Fest etkinliği düzenlenecek. Fashion Shopping Fest'e 50’nin üzerinde marka katılım gösterecek.

Maslak 1453'te Anneler Günü etkinliği 11 Mayıs'ta başlıyor!

Ağaoğlu Maslak 1453 projesi İstanbul’un eğlence ve sosyal yaşam merkezi olmaya devam ediyor.  Anneler Günü'ne özel 11- 12 Mayıs tarihlerinde Happy Mom’s Shopping Fest yapılacak.   

Renaissance Polat Istanbul Hotel yenilendi!

Renaissance Polat Istanbul Hotel yenilenen yüzü ile misafirlerine keyifli bir İstanbul deneyimi yaşatacak.

Ankara Yapracık'a Emporia Shopping Center geliyor!

TOKİ Yapracık bölgesinin en büyük ve kapsamlı alışveriş merkezi (AVM) projesi Emporia Shopping Center, hızla yükseliyor.

İstanbul Shopping Fest'e yerli ilgisi artıyor!

Bu yıl altıncısı düzenlenen İstanbul Shopping Fest, yerli tüketicinin de ilgi odağı oldu. İstanbul Shopping Fest İcra Kurulu Başkanı İbrahim Çağlar, bu etkinlikle markaların bilinirliğini artırmayı ve perakende sektörünü büyütmeyi hedeflediklerini söylüyor.

İstanbul Shopping Fest'in açılış töreni iptal edildi!

İstanbul Shopping Fest İcra Kurulu ve İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı İbrahim Çağlar, İstanbul Shopping Fest'in görkemli açılışını terör nedeniyle iptal ettiklerini, festivalin ise Temmuz ayı boyunca düzenleneceğini kaydetti.

Istanbul Sapphire binasının satışını TFI üstleniyor!

Kiler Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı, İstanbul Sapphire binasının toplu satışını üstlenen The First Investor (TFI)'ın görevini üstlenmeye devam ettiğini açıkladı.

İstanbul Shopping Fest coşkusu Akbatı AVYM’de başlıyor!

Akbatı AVYM, 1-31 Temmuz tarihleri arasında düzenlenecek İstanbul Shopping Fest kapsamında, bando gösterisi, “Oyuncaklar Ülkesi” çocuk tiyatrosu ve “Brass Band” müzik şöleni ile renkli etkinliklere ev sahipliği yapacak.

Antalya Shopping Days 1 Haziran'da başlıyor!

Antalya Alışveriş Günleri (Antalya Shopping Days) 1 Haziran’da başlayıp 16 Ağustos’ta sona erecek. 77 gün sürecek olan alışveriş günleri kazandıracak.

İstanbul Shopping Fest 1 Temmuz'da başlıyor!

1-31 Temmuz tarihleri arasında İstanbul 6. kez Shopping Fest'e ev sahipliği yapacak. İSF Genel Müdürü Özbük, imparatorlukların başkenti İstanbul'un alışverişin de başkenti olacağını söyledi.

İstanbul Shopping Feste yerli ilgi Haberi

İstanbul Shopping Feste yerli ilgi

Bu yıl akıncısı düzenlenen Türkiye’nin en büyük turizm, alışveriş ve kentsel markalaştırma projesi İstanbul Shopping Fest (ISF), turistlerin yanı sıra yerli tüketicinin de markajına girdi. Yıllar içerisinde yerli tüketicinin de alışveriş davranışlarında önemli değişiklikler gözlemlediklerini belirten İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı ve İstanbul Shopping Fest icra Kurulu Başkanı İbrahim Çağlar, yerli müşterinin ISF tarihlerinde alışveriş yapma oranının giderek yükseldiğini söylüyor. 2013’te yüzde 66,3, 2014’te yüzde 76 olan bu rakam 2015’te ise yüzde 84,6’ya ulaşmış durumda. 2013’te ortalama 3,1 değişik ürün veya hizmet satın alan yerli müşteriler, 2014’te 2,7 parça, 2015’te ise 3,7 parça alışveriş yaptı.


ALIŞVERİŞ SEPETİ BÜYÜDÜ

İbrahim Çağlar, beş yıl önce sıfır noktasından başlayan bu geleneğin artık hem İstanbullular hem de alışveriş turizmini takip eden yabancılar için heyecanla beklenir...