17 / 11 / 2024

istanbulda turizmin markalaşması

istanbulda turizmin markalaşması

Tavros Yatırım Holding İcra Kurulu Başkanı Tayfun Döşkaya, İstanbul’un turizmde bir cazibe merkezi haline geldiğini, bunun süreklilik arzetmesi ve dünyanın sayılı metropolleri arasına girmesi için ‘markalaşmaya’ yatırım yapması gerektiğinin altını çizdi..

Kocaeli Üniversitesi öğrencilerinden Kandıra'ya 13 proje!

Son yıllarda turizm, şehirleşme ve kültürel ürünlerin markalaşmasında önemli bir başarı elde eden Kandıra’yı, Kocaeli Üniversitesi mimarlık öğrencileri proje ve araştırma sahası olarak seçti. İlçede yapılan projeler hakkında bilgi alan öğrenciler, ayrıca ilçeye yönelik 13 projede sundu.

İnşaat sektörü Türkiye'nin markalaşmasında 9. sırada!

Türkiye’de markalaşma iştahı en yüksek sektörler açıklandı. 18 yılı kapsayan verilerde inşaat sektörü 47 bin 805 hizmetle 9. sırada yer aldı.

Mimarlar şehirleri markalaştırıyor!

Milliyet Gazetesi'nin yazarlarından Güngör Uras bugünkü yazısında mimarların şehirlerin markalaşmasında oynadıkları rölünü kaleme aldı. İşte Güngör Uras'ın o yazısı..

Barış Aydın: Ankara sağlık turizmi ile markalaşabilir!

ASİAD Başkanı Barış Aydın:Aydın: “Etkin bir tanıtımla sağlanacak markalaşma Ankara’yı merak uyandıran bir yer haline getirecek, turizmin yanı sıra paydaş sektörleri de canlandıracak, sanayi ve ticaret faaliyetlerini artıracak”

Bursa konaklama kapasitesini artıracak!

Turizmde konaklama kapasitesini artırmak, önemli destinasyonlar arasına girmek için bir dizi projeyi hayata geçiren Bursa, lale ve çintemani deseninden oluşan yeni logosu ile markalaşmasına ivme kazandırmak istiyor

Bursa turizmde fark yaratmaya logo ile başladı!

Turizmde konaklama kapasitesini artırmak, önemli destinasyonlar arasına girmek için bir dizi projeyi hayata geçiren Bursa, lale ve çintemani deseninden oluşan yeni logosu ile markalaşmasına ivme kazandırmak istiyor

Konuralp'te tescilli ev restore edilecek!

Konuralp'te tescilli ev restore edilecek. Yapılan çalışmalar doğrultusunda " Düzce'nin Doğal ve Kültürel Değerler Envanterinin Çıkarılması, Tanıtımı ve de Turizm Seferberliği İle Markalaşması " projesi geliştirildi.

Polisan, TURQUALITY sertifikası aldı!

Polisan, Türk Ürünlerinin Yurtdışında Markalaşması, Türk Malı İmajının Yerleştirilmesi amacıyla verilen, dünyanın devlet destekli ilk ve en kapsamlı marka geliştirme programı olan TURQUALITY sertifikası almaya hak kazandı.

İsmail Özcan: Şehirlerimizi markalaştırmazsak kendi yağımızda kavruluruz!

Emlakkulisi.com ev sahipliğinde gerçekleşen 7. Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları kapsamında konuşan R'Estate Center Genel Müdürü İsmail Özcan, konut sektöründe şehirlerin markalaşmasının öneminden bahsetti...

Projebeyaz International yabancı inşaat yatırımcılarını ağırlıyor!

Projebeyaz International, global faaliyetlerini hız kesmeden sürdürüyor. Katıldığı yurt dışı fuarlarda Türkiye’nin gayrimenkul alanında da markalaşmasına katkıda bulunan şirket, son birkaç gündür İstanbul’da yurtdışından gelen inşaat yatırımcılarını ağırl

Design Turkey Endüstriyel Tasarım Ödülleri'nde son gün 10 Eylül!

Türkiye’nin tasarımla markalaşmasına katkılar sağlamak için yola çıkan “Design Turkey Endüstriyel Tasarım Ödülleri”, üçüncü kez Türk tasarımlarını ödüllendirecek. Başvurular için son tarih 10 Eylül 2012.

Asansör sektörü markalaşmaya gidecek!

Türkiye genelinde 14 asansör derneğinin birleşerek Asansör Sektörel Gelişim Platformu Antalya'da Ulusal Asansör Konferansı düzenledi. Konferastan çıkan karar sektörün markalaşması oldu

Rumlar, Rusya'yla da doğalgaz çıkarma anlaşması yapmış!

Güney Kıbrıs ile Rusya arasında, Rum yönetiminin tek taraflı ilan ettiği "Münhasır Ekonomik Bölgesi"nde bulunan iki parseli kapsayan doğalgaz çıkarma anlaşmasının imzalandığı iddia edildi

istanbulda turizmin markalaşması Haberi

istanbulda turizmin markalaşması

Tavros Yatırım Holding İcra Kurulu Başkanı Tayfun Döşkaya, İstanbul’un turizmde bir cazibe merkezi haline geldiğini, bunun süreklilik arzetmesi ve dünyanın sayılı metropolleri arasına girmesi için ‘markalaşmaya’ yatırım yapması gerektiğinin altını çizdi.


Döşkaya, şunları söyledi:

“Bir şehrin markalaşması için yatırım, altyapı hizmetleri, ulaşım, turizm, eğitim, sağlık, kültür, çevre vb. daha birçok unsurun birarada düşünülmesi gerekiyor. İstanbul sahip olduğu doğal güzellikler ve konumuyla dünyanın en avantajlı şehirlerinden biri. Bu avantajı, sürdürülebilir ve sürekli büyüyen bir potansiyele çevirmek, turizmi çeşitlendirmek gerekiyor. Londra, Paris gibi metropoller ülkeye gelen turist için bir cazibe merkezi, biz de bu çekimi yakalamak zorundayız.”


Türkiye’ye gelen yabancı ziyaretçi sayısı 2013’te bir önceki yıla göre yüzde 9.8 artarak 35 milyona yükselirken, İstanbul Atatürk Havalimanı’na gelen ziyaretçi sayısının yüzde 13, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda...