İtibar Yönetimi Enstitüsü Haberi
Gayrimenkul, enerji, çimento ve döküm sektörlerinde öncü projelere imza atan Soyak Holding’in Kurumsal İletişim Koordinatörü F. Fatma Çelenk, 9 Kasım 2012 tarihinde düzenlenen ‘İşletmelerde Kurumsal İtibar: Oluşumu, Gelişimi ve Kurumsal İletişimin Rolü’ başlıklı panele konuk konuşmacı olarak katıldı. Kurumsal itibar kavramı, kurumsal itibarı oluşturan temel kavramlar ve itibar-kurumsal sorumluluk ve değerler ilişkisi hakkında konuşma yapan Soyak Holding Kurumsal İletişim Koordinatörü F. Fatma Çelenk, Soyak Holding’in bünyesinde başarıyla yürütülen itibar yönetimi süreçlerini örneklendirerek katılımcılara sundu.
Fatma Çelenk konuşmasında, önce itibarın genel kavramları üzerinde durarak, itibarı oluşturan temel kavramları Soyak Holding bünyesinde yapılan uygulamalar üzerinden açıkladı. Soyak Holding itibar yönetiminde saydamlık, güvenilirlik, etik, kalite ve iletişim gibi temel kavramların uygulamalarla nasıl hayata geçirildiğini ve bunların kontrol süreçleri hakkında detaylı bilgiler sundu. İtibar...