22 / 12 / 2024

JLL Türkiye avm raporu 2021

JLL Türkiye avm raporu 2021

JLL Türkiye tarafından 2021 yılına ilişkin Pazarlama Vizyonu Raporu yayınlandı. Peki raporda hangi dikkat çeken veriler yer aldı? İşte o veriler...

Ağaoğlu ÇekmeköyPark AVM’yi ECE Türkiye'nin yöneteceği açıklandı...

Ağaoğlu Şirketler Grubu ile ECE Türkiye arasında stratejik bir işbirliğine imza atıldığı belirtildi. Bu doğrultuda da Çekmeköy’de bu senenin son çeyreğinde faaliyete geçecek olan Ağaoğlu ÇekmeköyPark AVM’nin konsept optimizasyonu ve kiralama ile uzun dönemli yönetimini ECE Türkiye yürüteceği açıklan

Türkiye'nin göbeğinde yer alıyordu... Bu sefer bir AVM iflas etti: Hepsi tahliye edilecek

Türkiye'de Ankara'nın göbeğinde yer alan bir AVM, iflas bayrağını çekti. AVM içerisindeki tüm esnaflar kısa süre içerisinde tahliye edilecek ve AVM artık hizmet vermeyecek.

Türkiye’de 2022'de kart ile 3,7 trilyon TL değerinde harcama yapıldı! Kartlar en çok market ve AVM’lerde kullanıldı

Kredi veya banka kartı… Nakit ödeme yapma devri artık tarihe karışıyor. Ülke olarak çoktan alıştık bile. 2022 yılında Türkiye’de 3,7 trilyon TL değerindeharcama kart ile yapıldı. Kartların en çok kullanıldığı yerler ise şaşırtmadı: Marketler ve AVM’ler.

Avrupa Konutları İstanbul'daki 6'ncı, Türkiye'deki 8'inci AVM'sini aldı! Profilo AVM konut oluyor!

Türkiye'nin en eski AVM'lerinden biri olan Mecidiyeköy'deki Profilo AVM satıldı. AVM'yi Artaş Grubu'nun satın aldığı gündeme gelirken, yerine konut yapılacağı belirtildi. İşte ayrıntılar...

16 soruda Türkiye'de AVM'ler 2022! 

Ticari gayrimenkul sektörü gün geçtikçe daha önemli hale geliyor. Peki Türkiye'de kaç AVM bulunuyor? AVM'lerin gelirleri yükseldi mi? AVM'lerde kiralanabilir alanlar arttı mı? İşte 16 soruda Türkiye'de AVM'ler 2022...

Türkiye'de kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı kaç metrekare?

Pamir-Soyuer 2022 yılı 1. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporuna göre, kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı, Türkiye genelinde 160,85 metrekare/1000 kişi olarak hesaplandı.

Türkiye genelinde kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı kaç metrekare?

Pamir-Soyuer 2021 yılı 4. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporuna göre, kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı, Türkiye genelinde 162,90 metrekare/1000 kişi olarak hesaplandı.

Türkiye'de kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı kaç metrekare?

Pamir-Soyuer 2021 yılı 3. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporuna göre, kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı, Türkiye genelinde 160,10 metrekare/1000 kişi olarak hesaplandı.

Türkiye'de kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı ne kadar oldu?

Pamir-Soyuer 2021 yılı 2. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporuna göre, kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı, Türkiye genelinde 160,10 metrekare/1000 kişi şeklinde hesaplandı.

Türkiye'de kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı kaç metrekare?

Pamir&Soyuer 2021 yılı 1. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporuna göre, kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı, Türkiye genelinde 158,88 m²/1000 kişi olarak hesaplandı.

Türkiye'de kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı kaç metrekare oldu?

Pamir&Soyuer 2020 yılı 3. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporuna göre, kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı, Türkiye genelinde 157,44 metrekare/1000 kişi olarak hesaplandı.

Samsung, Türkiye'deki teknoloji konseptli 3. mağazasını M1Konya AVM'de açtı!

M1Konya AVM, Güney Koreli teknoloji devi Samsung’u marka karmasına ekledi. Samsung, Türkiye'deki teknoloji konseptli 3. mağazasını M1Konya AVM'de açtı...

Türkiye'nin AVM karnesi!

AVM sektörü koronavirüs pandemisine rağmen büyüyor. Peki Türkiye'de kaç AVM var? 2021'de kaç yeni AVM açılacak? Ne kadar yatırım yapıldı? Ne kadarını yabancı yatırımcılar yaptı? İşte 10 soruda Türkiye'de AVM vakası...

JLL Türkiye avm raporu 2021 Haberi

JLL Türkiye avm raporu 2021

JLL Türkiye tarafından 2021 yılına ilişkin Pazarlama Vizyonu Raporu yayınlandı. Investingcom'da yer alan habere göre; yayınlanan raporda, Kovid-19 salgınıyla beraber hayatımıza dahil olan terimler, iletişimde ön planda olması gereken unsurlar, AVM'lerdeki düzen değişikliği, tüketicinin dönüşümünde JLL'in rolü ve hizmet anlayışı gibi başlıklara yer veriliyor. 

Raporda, salgınla beraber değişikliğe uğrayan hayat tarzıyla, yaşamın bir parçası olan online hizmerler, sosyal mesafenin alışveriş alışkanlarına etkisi, doğaya ve doğala rağbetin artması gibi konular bulunuyor. 

Koronavirüs salgınıyla hemen hemen herkesin hayat tarzı değişti ve daha önce aşina olunmayan dijital yayın, online market, sanal etkinlik ve sosyal medya canlı yayınları gibi unsurlar gündelik işlerden oldu. JLL Türkiye Pazarlama Direktörü Miray Kanık, konuya ilişkin açıklamalar yaptı. Miray Kanık, Kovid-19 salgınının ilk aylarında tüketicinin online konser, online sergi gibi...