JLL Türkiye avm raporu 2021 Haberi
JLL Türkiye tarafından 2021 yılına ilişkin Pazarlama Vizyonu Raporu yayınlandı. Investingcom'da yer alan habere göre; yayınlanan raporda, Kovid-19 salgınıyla beraber hayatımıza dahil olan terimler, iletişimde ön planda olması gereken unsurlar, AVM'lerdeki düzen değişikliği, tüketicinin dönüşümünde JLL'in rolü ve hizmet anlayışı gibi başlıklara yer veriliyor.
Raporda, salgınla beraber değişikliğe uğrayan hayat tarzıyla, yaşamın bir parçası olan online hizmerler, sosyal mesafenin alışveriş alışkanlarına etkisi, doğaya ve doğala rağbetin artması gibi konular bulunuyor.
Koronavirüs salgınıyla hemen hemen herkesin hayat tarzı değişti ve daha önce aşina olunmayan dijital yayın, online market, sanal etkinlik ve sosyal medya canlı yayınları gibi unsurlar gündelik işlerden oldu. JLL Türkiye Pazarlama Direktörü Miray Kanık, konuya ilişkin açıklamalar yaptı. Miray Kanık, Kovid-19 salgınının ilk aylarında tüketicinin online konser, online sergi gibi...