16 / 11 / 2024

Kabataş Deniz Terminali son durum

Kabataş Deniz Terminali son durum

Martı projesi olarak bilinen Kabataş Deniz Terminali’nin ÇED raporu tamamlandı. İki yılda tamamlanması beklenen Kabataş Deniz Terminali 542.5 milyon liraya mal olacak

Kabataş Deniz Terminali havadan görüntülendi!

Kabataş Meydan Düzenlemesi ve Transfer Merkezi ile iskelelerin yenilenme projesi "Kabataş Martısı" inşaatında çalışmalar havadan görüntülendi. İskele inşaatında hiç beton kullanılmayacak olmasıysa dikkat çekiyor.

BTC'den 3,3 milyar varil petrol sevk edildi!

Bakü-Tiflis-Ceyhan Ham Petrol Boru Hattı'nın son durağı Adana'nın Ceyhan ilçesindeki Haydar Aliyev Deniz Terminali'nden 2006 yılından itibaren 4 bin 300'den fazla tanker ile 3 milyar 314 milyon 965 bin varil ham petrol sevk edildi.

Kabataş Transfer Merkezi Projesi'nde son durum!

Kabataş Transfer Merkezi Projesi’yle toplu ulaşım araçları deniz yoluyla birbirine entegre olmuş olacak. Görüntü kirliliği ve trafik de ortadan kalkacak.

Kabataş Martı Projesi'nin detayları netlik kazanıyor!

İstanbul Kabataş’ta deniz, raylı sistem ve karayolu taşımacılığını kolaylaştırmak amacıyla hayata geçirilecek olan Kabataş Martı Proje’sinin detayları netlik kazanıyor.

BUDO Kabataş İskelesi kapandı!

BURSA Büyükşehir Belediyesi kuruluşu BUDO'nun, İstanbul-Kabataş'taki deniz otobüsü iskelesi, inşaatı başlayan Martı projesi kapsamında, dün gece zabıta tarafından kapatıldı. Kabataş İskelesi'nin kapandığından habersiz olan yolcular ise servislerle Eminönü İskelesi'ne taşındı.

Kabataş Deniz Terminali havadan görüntülendi!

Kabataş Meydan Düzenlemesi ve Transfer Merkezi ile iskelelerin yenilenme projesi "Kabataş Martısı" inşaatında çalışmalar havadan görüntülendi. İskele inşaatında hiç beton kullanılmayacak olmasıysa dikkat çekiyor.

Kabataş Deniz Terminali’nin ÇED raporu tamamlandı!

Martı projesi olarak bilinen Kabataş Deniz Terminali’nin ÇED raporu tamamlandı. İki yılda tamamlanması beklenen Kabataş Deniz Terminali 542.5 milyon liraya mal olacak

Kabataş Transfer Merkezi'nde çalışmalar başladı!

Kabataş Meydan Düzenlemesi ve Transfer Merkezi ile iskelelerin yenilenmesi inşaatı kapsamında 2 yıl süreyle deniz trafiğine kapatılan Kabataş Vapur İskelesi'nde çalışmalara başlandı.

Kabataş İskelesi kapatıldı!

Kabataş Vapur iskeleleri "Kabataş Meydan Düzenlemesi, Transfer Merkezi ile İskelelerin Yenilenmesi İnşaatı" nedeniyle sabah saatlerinden itibaren deniz trafiğine kapatıldı.

Kabataş Transfer Merkezi'nin inşaatı başlıyor!

Kabataş Meydan Düzenlemesi, Transfer Merkezi ile İskelelerin Yenilenmesi İnşaatı yarın başlıyor. Kabataş vapur iskeleleri, inşaat çalışmaları nedeniyle yarın deniz trafiğine kapatılacak.

Kabataş'taki vapur iskeleleri 10 Ağustos'ta kapanıyor!

Kabataş'taki vapur iskelelerinin deniz trafiğine kapatılma tarihi 10 Ağustos gece yarısına kadar uzatıldı.

Kabataş projesi görüntüleri yalanlandı!

Sözcü Gazetesi yazarı Rahşan Gülşan Kabataş'a yapılacak martı kanadı şeklindeki deniz dolgusu projesiyle ilgili bir yazı kaleme aldı...

Kabataş projesi ulaşımı durduracak!

Beyoğlu Kent Savunması konuşmacısı Cihan Baysal, "Kabataş’a yapılması planlanan devasa martı formundaki transfer merkezi nedeniyle Kabataş’tan deniz ulaşımı duracak, şehir hatları, İDO, DenTur ve BUDO taşınacak ''dedi.

Kabataş Martı Projesi, deniz trafiğini durduracak!

HALİÇ Metro Geçiş Köprüsü’nün de mimarı olan Hakan Kıran tarafından tasarlanan Kabataş Martı Projesi’nin inşaatı 28 Temmuz’da başlıyor. İnşaat süresince Kabataş deniz trafiğine tamamen kapatılacak.

Kabataş Deniz Terminali son durum Haberi

Kabataş Deniz Terminali son durum

Kamuoyunda Martı projesi olarak bilinen Kabataş Deniz Terminali’nin revize edilen yeni planı görücüye çıktı. ÇED raporu tamamlanan proje 2011 yılında 57 bin 948 metrekare iken yeni planda toplam 65 bin 700 metrekare olacak. İlk planda 17 bin 362 metrekare olan dolgu alanı ise revizenin ardından yaklaşık iki kat arttı. Yeni plana göre denizdeki dolgu alanının büyüklüğü 36.869 metrekare olacak. Revize edilen projeye göre Kabataş Deniz Terminali’nin 24 ayda tamamlanması planlanıyor. ÇED raporunda Kabataş’tan Üsküdar’a yaya tüneli geçişiyle ilgili bir bilgi bulunmuyor. Terminal yaklaşık 542.5 milyon liraya mal olacak. Mevcut Kabataş Deniz Terminali’nde 5 iskele ve 3 adet rıhtım yer alıyor. İskele ve rıhtımlardaki yeni düzenleme ile mevcuttaki 5 iskeleden 4’ü sökülerek yerine 4 adet yeni iskele yapılacak. Revize edilen...