24 / 11 / 2024

kapı sektörü büyüme

kapı sektörü büyüme

Artan yeni konut, ofis, AVM gibi proje inşaatları ve kentsel dönüşümle birlikte yenilenen projeler, kapı sektörünü hareketlendiriyor..

İnşaat sektöründe 2025'te yüzde 4 ila 5 büyüme bekleniyor!

Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği (Türkiye İMSAD) ekim ayı raporunda, inşaat sektörünün 2025 senesinde yüzde 4-5 oranında büyüme göstereceğine dikkat çekildi. İşte ayrıntılar...

İnşaat sektörü 2024 yılından sonra büyüme trendine devam edecek!

2023 yıl sonu itibarıyla Türkiye'de reel olarak yüzde 7,8 büyüme gösteren inşaat sektörünün 2024 yılı ve sonrası için oluşturulan projeksiyonlarda pozitif büyüme trendini devam ettirmesi bekleniyor.

İngiltere'de konut sektörü, iki senenin en hızlı büyüme oranına geldi!

İngiltere konut sektörü, neredeyse iki sene önce sektöre darbe vuran mini bütçeden bu yana en hızlı büyüme oranına ulaştığı kaydedildi. 

Hızlanması beklenen kentsel dönüşümün, inşaat sektörüne 1,5 puan büyüme katkısı sağlaması bekleniyor!

Eko Haber yazarı Adil Gökçadır bugünkü yazısında bu yıl hızlanması beklenen kentsel dönüşüm faaliyetlerinin 2024'te inşaat sektörüne 1,5 puan büyüme katkısı sağlaması öngörüldüğünü belirterek, bu beklentinin kısmen gerçekleştiğini belirtti.

İnşaat sektöründen destek talebi: Sektör büyüyor ancak kayıplar telafi edilemiyor! 

Türkiye Müteahhitler Birliği tarafından yayınlanan inşaat sektörü analizi raporuna göre, 2024 yılının ilk çeyreğinde sektörün yüzde 7,8 oranında büyüme kaydettiği belirtildi. Ancak inşaatçılar destek taleplerini yineledi. İşte ayrıntılar...

5 yıldır daralan inşaat sektörü bu yıl büyümeye hazırlanıyor!

Son büyüme performansına 2017'de imza atan inşaat sektörü, deprem sonrası konut seferberliğinin etkisiyle bu yıl yeniden büyüme gösterebiliyor.

İnşaat sektörü 22 ilde yüzde 20'nin üzerinde daraldı! İşte il il inşaat sektörü büyüme ve daralma oranları...

Bu yılın üçüncü çeyreğinde Türkiye ekonomisi geçen yılın aynı çeyreğine göre yüzde 3.9 büyürken inşaat sektöründeki senelik yüzde 14.1'lik daralma büyümenin kısıtlı kalmasına yol açtı. Ayrıca, toplam 22 ili kapsayan 8 bölgede inşaat sektörü yüzde 20'nin üzerinde daraldı.

İnşaat sektöründe süper büyüme beklentisi!

Dünyanın farklı bölgelerinden inşaat sektörü temsilcileri, küresel inşaat sektörünün gelecek dönemde hızlı bir büyüme sürecine gireceğine ve inşaat malzemelerine olan talebin bütün dünyada artacağına dikkat çekiyor. 

İnşaat sektörü 2020'yi hızlı büyüme ile kapattı!

Türkiye İMSAD Ocak 2021 Sektör Raporu yayınlandı. Rapora göre, 2020 yılında ipotekli konut satışlarının payı yeniden önemli ölçüde arttı ve yüzde 38,2 oldu. İnşaat sektörü 2020'yi hızlı büyüme ile kapattı

İnşaat malzemesi sektöründe 2021’de yüzde 6-7 büyüme bekleniyor!

Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği (İMSAD) Başkanı Tayfun Küçükoğlu, 2020 yılında dalgalı bir grafik izleyen sektörde 2021'de yüzde 6-7 büyüme öngördüklerini belirtti.

2020'de Almanya'da sadece inşaat sektörü büyüdü!

Pandemi etkisi altında geçen 2020 yılı Almanya ekonomisini olumsuz anlamda etkiledi. Ülkede sadece inşaat sektöründe büyüme yaşandı.

İnşaat sektöründe 2020 büyüme hedefleri!

2019'da 41 büyük holdingten 12'si yüzde 3-35 büyüme beklediğini açıklamıştı. 2020'de ise salgın ortamında 36 holdingten sadece 4'ü büyüme 2'si ise sıfır büyüme bekliyor.

Büyüme rakamları inşaat sektörünün ok gibi fırlayabileceğini gösteriyor!

İNDER Başkanı Durbakayım, "İnşaat sektörünün iyice gerilen yay pozisyonunu aldı. 2019 itibarıyla açıklanan büyüme rakamları, inşaat sektörünün önümüzdeki dönemler için hazırlandığını göstermektedir" dedi...

kapı sektörü büyüme Haberi

kapı sektörü büyüme

İnşaat sektörünün son yıllarda yakaladığı ivme kapı sektörünü de hareketlendiriyor. Artan yeni konut, ofis, AVM gibi proje inşaatları ve kentsel dönüşümle birlikte yenilenen projeler, 17 milyon konutun büyük bir kısmının 10 yaş üzerinde olması nedeniyle yenilenme ve tadilat ihtiyacı gibi faktörler kapı arzlarında artış yaşanmasını sağladı. 


 "TÜKETİCİ ARTIK ALDIĞI ÜRÜNDE TASARIMA DA ÖNCELİK VERİYOR" 

Tüketicilere daha modern ve daha iyi ürünler sunarak rekabet eden müteahhitler, yeni yapılan konutlardaki ürünlerde farklılaşmaya çalışıyorlar. Bu farklılaşma çabası da müteahhitleri sektörde öncü olan markalara yönlendiriyor. Eskisine göre daha yenilikçi tarzda modeller üretiliyor, etkili pazarlama çalışmaları yürütülüyor ve fiyatlarda da rekabete gidiliyor. Marka çeşitliliği arttıkça insanlar kaliteli, kullanışlı ve uygun fiyatlı ürünlere yöneliyorlar. Ayrıca tüketici artık aldığı üründe tasarıma da öncelik veriyor. 


"SATIŞ SONRASI HİZMET EKSİKLİĞİ, KÖTÜ...