03 / 05 / 2024

kapı sektörü büyüme

kapı sektörü büyüme

Artan yeni konut, ofis, AVM gibi proje inşaatları ve kentsel dönüşümle birlikte yenilenen projeler, kapı sektörünü hareketlendiriyor..

5 yıldır daralan inşaat sektörü bu yıl büyümeye hazırlanıyor!

Son büyüme performansına 2017'de imza atan inşaat sektörü, deprem sonrası konut seferberliğinin etkisiyle bu yıl yeniden büyüme gösterebiliyor.

İnşaat sektörü 22 ilde yüzde 20'nin üzerinde daraldı! İşte il il inşaat sektörü büyüme ve daralma oranları...

Bu yılın üçüncü çeyreğinde Türkiye ekonomisi geçen yılın aynı çeyreğine göre yüzde 3.9 büyürken inşaat sektöründeki senelik yüzde 14.1'lik daralma büyümenin kısıtlı kalmasına yol açtı. Ayrıca, toplam 22 ili kapsayan 8 bölgede inşaat sektörü yüzde 20'nin üzerinde daraldı.

İnşaat sektöründe süper büyüme beklentisi!

Dünyanın farklı bölgelerinden inşaat sektörü temsilcileri, küresel inşaat sektörünün gelecek dönemde hızlı bir büyüme sürecine gireceğine ve inşaat malzemelerine olan talebin bütün dünyada artacağına dikkat çekiyor. 

İnşaat sektörü 2020'yi hızlı büyüme ile kapattı!

Türkiye İMSAD Ocak 2021 Sektör Raporu yayınlandı. Rapora göre, 2020 yılında ipotekli konut satışlarının payı yeniden önemli ölçüde arttı ve yüzde 38,2 oldu. İnşaat sektörü 2020'yi hızlı büyüme ile kapattı

İnşaat malzemesi sektöründe 2021’de yüzde 6-7 büyüme bekleniyor!

Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği (İMSAD) Başkanı Tayfun Küçükoğlu, 2020 yılında dalgalı bir grafik izleyen sektörde 2021'de yüzde 6-7 büyüme öngördüklerini belirtti.

2020'de Almanya'da sadece inşaat sektörü büyüdü!

Pandemi etkisi altında geçen 2020 yılı Almanya ekonomisini olumsuz anlamda etkiledi. Ülkede sadece inşaat sektöründe büyüme yaşandı.

İnşaat sektöründe büyük atılım!

Türkiye ekonomisinin lokomotif sektörü olan inşaat, son 25 yılda şaha kalktı. 1999 Marmara depreminin ardından inşaat ve konut sektörü büyük bir dönüm noktası yaşadı. Markalı konut, kentsel dönüşüm, sosyal konut, yabancıya satış gibi gelişmelerde sektör şahlandı.

İnşaat sektöründe 2020 büyüme hedefleri!

2019'da 41 büyük holdingten 12'si yüzde 3-35 büyüme beklediğini açıklamıştı. 2020'de ise salgın ortamında 36 holdingten sadece 4'ü büyüme 2'si ise sıfır büyüme bekliyor.

Büyüme rakamları inşaat sektörünün ok gibi fırlayabileceğini gösteriyor!

İNDER Başkanı Durbakayım, "İnşaat sektörünün iyice gerilen yay pozisyonunu aldı. 2019 itibarıyla açıklanan büyüme rakamları, inşaat sektörünün önümüzdeki dönemler için hazırlandığını göstermektedir" dedi...

Berat Albayrak: Böyle devam ederse büyüme beklentimizin üzerinde yaşanır!

Hazine ve Maliye Bakanı Albayrak, "Böyle devam ederse yüzde 5 baz büyüme oranı beklentilerimizin üzerinde yaşanır." dedi.

İnşaat sektörü büyüme potansiyelini koruyor!

KPMG Türkiye, ‘Sektörel Bakış 2020 İnşaat Raporu’nu yayımladı. Hazırlanan rapora göre; Türkiye ekonomisinin lokomotifi olan inşaat sektörü, büyüme potansiyelini koruyor ancak ekonomik ve siyasi risklere karşı hassas… 

Gayrimenkulde güçlü büyüme 2020’de başlar!

Bugüne kadar 3.5 milyon metrekarenin üzerinde inşaat alanına ulaşan Tahincioğlu, yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu “Ekonomiye ve sektörümüze güveniyoruz. Gayrimenkul de güçlü büyüme 2020 yılında yaşanacak” şeklinde konuştu.

İtalyan ekonomisinde 2019'da sıfır büyüme tahmini!

İtalyan Sanayiciler Konfederasyonu'na (Confindustria) bağlı analiz merkezinin hazırladığı raporda, 2019 yılı için "sıfır büyüme" tahmini yapılarak, küçülme riskinin yüksek olduğu ifade edildi. 

kapı sektörü büyüme Haberi

kapı sektörü büyüme

İnşaat sektörünün son yıllarda yakaladığı ivme kapı sektörünü de hareketlendiriyor. Artan yeni konut, ofis, AVM gibi proje inşaatları ve kentsel dönüşümle birlikte yenilenen projeler, 17 milyon konutun büyük bir kısmının 10 yaş üzerinde olması nedeniyle yenilenme ve tadilat ihtiyacı gibi faktörler kapı arzlarında artış yaşanmasını sağladı. 


 "TÜKETİCİ ARTIK ALDIĞI ÜRÜNDE TASARIMA DA ÖNCELİK VERİYOR" 

Tüketicilere daha modern ve daha iyi ürünler sunarak rekabet eden müteahhitler, yeni yapılan konutlardaki ürünlerde farklılaşmaya çalışıyorlar. Bu farklılaşma çabası da müteahhitleri sektörde öncü olan markalara yönlendiriyor. Eskisine göre daha yenilikçi tarzda modeller üretiliyor, etkili pazarlama çalışmaları yürütülüyor ve fiyatlarda da rekabete gidiliyor. Marka çeşitliliği arttıkça insanlar kaliteli, kullanışlı ve uygun fiyatlı ürünlere yöneliyorlar. Ayrıca tüketici artık aldığı üründe tasarıma da öncelik veriyor. 


"SATIŞ SONRASI HİZMET EKSİKLİĞİ, KÖTÜ...