Karl-Johan Persson hedefleri Haberi
Bir İsveç mucizesi olarak kabul edilen H&M, moda endüstrisini dizayn eden mimarlardan biri olarak anılıyor. Dünyanın en büyük ikinci moda perakendecisi olması da bu yüzden. Trendi ‘hesaplı’ yakalamak isteyen milyarlara, binlerce mağazasıyla ulaşıyor. Bağdat Caddesi’nde açtığı devasa mağazayla Anadolu yakasındaki İstanbulluların gönlünü yeniden kazanan markanın CEO’su Karl-Johan Persson, Sözcü’ye özel açıklamalarda bulundu.
2015’TE 400 YENİ MAĞAZA
- H&M geç girdiği Türkiye pazarında şu ana kadar gösterdiği performanstan memnun mu? Çünkü siz global çalkantıların olduğu bir dönemde girdiniz piyasaya ve ardından da krizler pek eksik olmadı.
- Toplamda 30 mağaza ve geçen yıla kıyasla yılın ilk çeyreğinde yüzde 60’lık inanılmaz bir satış artışıyla, Türk müşterilerin sunduğumuz modayı ve koleksiyonlarımızı sevmelerinden büyük mutluluk duyuyoruz. Hem türbülanslı zamanlarda hem stabil zamanlarda iyi sonuçlar veren bir...