22 / 11 / 2024
fuzul

kentsel dönüşüm Alo 181

kentsel dönüşüm Alo 181

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi ALO 181 'i yılın ilk on ayında 149 bin vatandaş ararken, Kentsel dönüşüm aramalarında geçen yıla göre yüzde 127 artış olduğu belirtildi.

Kentsel dönüşüm destek hattı!

Kentsel dönüşüm hakkında merak edilen hususlara, kanun ve yönetmeliklerden ulaşılabileceği gibi merak edilen konular kentsel dönüşüm destek hattı olan Alo 181 aracılığı ile de öğrenilebiliyor..

Kentsel dönüşüm danışma hattı!

Kentsel dönüşümde kentteki sorunlu alanların belirlenip, sağlıklı ve de yaşanılabilir hale getirilmesi amacı ile yeniden yapma veya sağlıklı hale getirmek için uygulamalar yapılıyor. İşte kentsel dönüşüm danışma hattı...

Kentsel dönüşümü merak eden İstanbullular Alo 181 çağrı merkezini arıyor!

Çevre ve şehircilik konusundaki sorulan yanıtlamak, ihbar ve şikâyetleri değerlendirmek amacıyla oluşturulan " Alo 181 " çağrı merkezini geçen yıl 242 bin 347 kişi aradı...

Alo 181 hattına en çok sorulan soru kentsel dönüşüm oldu!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesinde hizmet veren Alo 181 Çevre ve Şehircilik Hattına 8 ayda 60 bin çağrı geldi. En çok çağrı İstanbul’dan gelirken, en çok merak edilen konu ise kentsel dönüşüm oldu...

Alo 181 en çok kentsel dönüşüm için arandı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın Alo 181 hattına çağrı yağdı. 2018’de 877 bin 264 vatandaşın aradığı çağrı hattın numarası en çok kentsel dönüşüm için arandı.

Çevre ve Şehircilik'ten kentsel dönüşüm hattı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının vatandaşlarla birebir iletişim kurmak ve sorunlara çözüm üretmek için Alo 181 hattı kurdu. Kentsel Dönüşüm kapsamında evini yenilemek için arayan vatandaşlar ise daha çok kredi-faiz destekleri ve kira yardımları konusunda bilgi aldı.

Alo 181'e en çok kentsel dönüşüm soruldu!

Vatandaşların kentsel dönüşüm, tapu ve kadastro, çevresel konularda soru ve sorunlarının çözüm merkezi Alo 181 hattı oldu.

Kentsel dönüşümü soranların sayısı arttı!

Kentsel dönüşümü soranların sayısı arttı. Çevre ve Şehircilik Bakanlığının "Alo 181" çağrı merkezini kentsel dönüşüm konusunda bilgi almak için arayanların sayısı geçen yıla göre yüzde 27 arttı.

ALO 181 en çok kentsel dönüşüm için aranıyor!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi ALO 181 'i yılın ilk on ayında 149 bin vatandaş ararken, Kentsel dönüşüm aramalarında geçen yıla göre yüzde 127 artış olduğu belirtildi.

Vatandaş kentsel dönüşümü merak ediyor!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi ALO 181’i yılın ilk 10 ayında 149 bin vatandaş ararken, kentsel dönüşüm aramalarında geçen yıla göre yüzde 127 artış olduğu belirtildi.

Kentsel dönüşüm aramalarında yüzde 127 artış oldu!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi ALO 181’i yılın ilk on ayında 149 bin vatandaş ararken, Kentsel dönüşüm aramalarında geçen yıla göre yüzde 127 artış olduğu belirtildi.

Alo kentsel dönüşüm hattı numarası!

Kentsel dönüşüm yardımları ve kentsel dönüşüm ile ilgili diğer sorulara, ALO Kentsel Dönüşüm Hattı ile de yanıt bulunabiliyor. Kentsel dönüşüm hattı 24 saat hizmet veriyor. Peki Alo kentsel dönüşüm hattı numarası nedir?

Kentsel dönüşüm destek hattı!

Kentsel dönüşüm hakkında merak edilen hususlara, kanun ve yönetmeliklerden ulaşılabileceği gibi merak edilen konular kentsel dönüşüm destek hattı olan Alo 181 aracılığı ile de öğrenilebiliyor..

Kentsel dönüşüm hakkında merak edilenler!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının kurduğu Alo 181 Çevre ve Şehircilik Hattı'na vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Vatandaşlar kentsel dönüşüm hakkında bilgi almak için Alo 181'i soru yağmuruna tuttu.

ALO 181 en çok kentsel dönüşüm için aranıyor!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın mevzuat alanına ilişkin olarak kurulan ve merkezi Trabzon'da bulunan 'ALO 181 Çağrı Merkezi'ne vatandaşlarca yapılan aramalar, ağırlıklı olarak Kentsel Dönüşüm ve çevre uygulamalarına ilişkin oldu...

Kentsel dönüşümü en çok İstanbullu merak ediyor!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nca vatandaşla birebir iletişim kurabilmek amacıyla hayata geçirilen "Alo 181" çağrı merkezi, en çok İstanbul'dan aranırken, en fazla merak edilen konu ise kentsel dönüşüm oldu...

İstanbullu en çok kentsel dönüşümü merak ediyor!

Çevre ve şehircilik konusundaki soruları yanıtlamak, ihbar ve şikayetleri değerlendirmek için oluşturulan "Alo 181" çağrı merkezini geçen yıl 242 bin 347 kişi aradı. İstanbullu en çok kentsel dönüşümü merak ediyor...

kentsel dönüşüm Alo 181 Haberi

kentsel dönüşüm Alo 181

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi ALO 181 'i yılın ilk on ayında 149 bin vatandaş ararken, Kentsel dönüşüm aramalarında geçen yıla göre yüzde 127 artış olduğu belirtildi. Bakanlığın mevzuat alanlarına ilişkin konularda vatandaşlarla birebir iletişim kurmak için hayata geçirdiği çağrı merkezi, kurulduğu 2013 yılından bu yana 24 saat hizmet veriyor. 

Çevre ve Şehircilik hattını 133 bin 985 kişi bilgi almak, 11 bin 853 kişi şikayet, 3 bin 171 kişi de ihbarda bulunmak için aradı. 

Çağrı merkezine gelen aramaların 76 bin 40'ını da belediyeler ve il özel idareleri ilgi alanına ilişkin konular oluşturdu. 


ÇAĞRILARDA YÜZDE 127 ARTIŞ 

ALO 181'e yapılan aramaların 38 bin 628'i kentsel dönüşüm hakkında oldu. Geçen yılın aynı dönemine göre kentsel dönüşüm çağrılarında aylık ortalamaya göre % 127 artış olduğu...