kiğilı hedef Haberi
Kiğılı CEO'su Hilal Suerdem, yurtdışı mağazalaşmaya son sürat devam ettiklerini söyledi. Türkiye'nin dünyada parlayan bir yıldız olarak görülmesinin markaların yayılmasında önemli bir etken olduğunu ifade Suerdem şöyle konuştu: "Yabancılar, dışarıdan buraya gelmeye devam ediyorlar. Biz de onların ülkesine gitmeye çalışıyoruz. Rekabetçiliği bırakmayacağız ve mücadele edeceğiz. Hatta olmadığımız illerde mağazalar açmaya devam edeceğiz. Sonra da yurtdışında mağazalaşacağız. Eskiden yurtdışına toptan mal satılırdı. Şimdi hem mal satacağız hem de marka olacağız. Şu anda BMD olarak 3 bine yakın mağazamız var, biz bunu 2023'e kadar 20 bine çıkarmak istiyoruz. 500 milyar dolar ihracatta ise hedefimiz 100 milyar dolar." Kiğüı, yurtdışı operasyonlarına ise yeni yeni ağırlık veriyor. İlk durak ise Çin. Hilal Suerdem, Çin'de rekabetin çok zayıf olduğunu, Türklerin dinamik ve heyecanlı yapısının...