manisa vestel city çağrı merkezi Haberi
Vestel, çözüm ortağı firmalardan aldığı çağrı merkezi hizmetini Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü çatısı altına alarak Manisa’daki Vestel City’e taşıdı. İlk çağrıları karşılayan İletişim Merkezi ve süreç takibi yapan Çözüm Merkezi olmak üzere iki birimden oluşan ve aynı anda 400 çağrıyı karşılayabilme kapasitesine sahip merkezin açılışı gerçekleştirildi.
20 milyon TL yatırım
Vestel’in Manisa’da bulunan genel müdürlüğünde yapılan açılış töreninden önce basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Vestel Şirketler Gurubu İcra Kurul Başkanı Turan Erdoğan, marka olmanın en önemli koşullarından birinin müşteriyi servis açısından memnun etmek olduğunu belirterek, “2012 yılının sonunda müşteri hizmetlerini ayırıp ayrı bir genel müdürlük haline getirdik. O günden bugüne müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik projelerimize 20 milyon TL yatırım yaptık. En önemli kararlarımızdan biri de bu servisi kendi bünyemize almaktı. Çok radikal...