05 / 05 / 2024

Vestel'den müşteri hizmetlerine 20 milyon liralık yatırım!

Vestel'den müşteri hizmetlerine 20 milyon liralık yatırım!

Vestel, çözüm ortağı firmalardan aldığı çağrı merkezi hizmetini Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü çatısı altına alarak Manisa’daki Vestel City’e taşıdı. Aynı anda 400 çağrıyı karşılayabilme kapasitesine sahip merkezin açılışı gerçekleştirildi...




Vestel, çözüm ortağı firmalardan aldığı çağrı merkezi hizmetini Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü çatısı altına alarak Manisa’daki Vestel City’e taşıdı. İlk çağrıları karşılayan İletişim Merkezi ve süreç takibi yapan Çözüm Merkezi olmak üzere iki birimden oluşan ve aynı anda 400 çağrıyı karşılayabilme kapasitesine sahip merkezin açılışı gerçekleştirildi.


20 milyon TL yatırım


Vestel’in Manisa’da bulunan genel müdürlüğünde yapılan açılış töreninden önce basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Vestel Şirketler Gurubu İcra Kurul Başkanı Turan Erdoğan, marka olmanın en önemli koşullarından birinin müşteriyi servis açısından memnun etmek olduğunu belirterek, “2012 yılının sonunda müşteri hizmetlerini ayırıp ayrı bir genel müdürlük haline getirdik. O günden bugüne müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik projelerimize 20 milyon TL yatırım yaptık. En önemli kararlarımızdan biri de bu servisi kendi bünyemize almaktı. Çok radikal bir karar verdik aslında. Bunun da özel sebepleri var. Burada çalışanlarımızın da Vestel’ci olmalarını, Vestel kültürünü hazmetmelerini istedik. 200 kişilik istihdam yarattık. Uzman arkadaşlarımızla çalışıyor ve onların çalışma koşullarını çok önemsiyoruz. Sağlam bir bilişim altyapısı kurduk. Önemli bir yol aldığımızı göreceksiniz. Ancak müşteri memnuniyetinin sonu yoktur. Servisimizde bir numara olacağız. İnsanlar Vestel aldıkları zaman, ‘iyi ki Vestel almışım’ diyecek ve teşekkür edecekler. Hedefimiz budur” dedi.


“İstihdam 5 katına çıktı”


Vestel Müşteri Hizmetleri Müdürü Tarkan Tekcan ise çağrı merkezinin Vestel City’e taşınması ile birlikte genel müdürlüğün istihdam kapasitesinin 5 katına çıktığına, 2014 sonunda ise 7 katına yükseleceğine dikkat çekti. Yetkili servis eğitimlerinde de büyük bir atılıma imza attıklarını söyleyen Tekcan, tüm eğitimlerin Vestel Servis Akademi çatısı altında toplanarak bir yıl içinde yetkili servislere verilen eğitimin süresinin iki katına çıkarıldığını kaydetti. Aynı anda 400 kişiye cevap verecek bir çağrı merkezi oluşturmak için çalıştıklarını ifade eden Tekcan, şu an 200 olan çağrı merkezi personel sayısını, en kısa zamanda 400’e çıkaracaklarını söyledi. Tekcan, müşterilerin memnuniyet düzeylerinin ölçümlendiği şikayet endeksi 2013 yılı değerlendirmelerinde bulaşık makinesi, buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon ve beyaz eşya genel kategorilerinin tamamında birinci olduğu bilgisini de vererek, “Ocak ve Şubat 2014’te de ardı ardına gelen birinciliklerimiz bunun ispatıdır” ifadelerini kullandı.


Vestel’in müşteri hizmetleri atılımının pazarlama faaliyetlerine de olumlu yansıdığını belirten Vestel Şirketler Grubu Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Ergün Güler ise “2013 yılında toplam ciromuzda yüzde 30 artış elde ettik. Bu artışla satış öncesi ve sonrasında elde ettiğimiz müşteri memnuniyetinin önemli etkisi var. Pazar payını ise 1 ila 4 puan arasında artırdık. Televizyonda da pazar liderliğine geldik” diye konuştu. Açıklamalarının ardından basın mensuplarına Genel Müdürlük bünyesindeki yeni çağrı merkezinin tanıtımı yapıldı.

 


Yeni Ekonomi Gazetesi

 


Geri Dön