markalı konut reklamları Haberi
Konutta reklam önemli pr daha önemli. Ya da pr daha önemsiz ya da tam tersi. Bunların doğru olduğunu düşünmüyorum. Hepsi çok önemli. Fakat hepsinin yönetimi çok önemli. Kötü reklam ajansı yoktur, kötü brief vardır. Briefiniz kötüyse çıkan sonuçta kötü olur. Reklam yapılacaksa mutlaka nasıl bir reklam olması gerektiği çok iyi anlatılmalı karşı tarafa ne istendiği ekibe çok iyi anlatılmalı. Pr tarafında da mutlaka konuşturacak pr'da sizi haber edecek şeyleriniz olmalı. Bunları düşünmelisiniz tasarlamasınız. Bunları yaratmalısınız bu fikirleri oluşturmalısınız. Sıradan şeyleri pr ajansının da haber yapamaması da pr ajansının suçu değil. Enterasan özellikleriniz olmalı ki bunlar konuşulsun. Ancak pr ajanslarının çok üzerine gidiliyor. Niye haber çıkmıyoruz diye.. Yoksa bir şey tabii onların da yapabileceği...