16 / 05 / 2024

markalı konut reklamları

markalı konut reklamları

Emlakkulisi.com ev sahipliğinde gerçekleşen 6. Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları kapsamında konuşan Modakent A.Ş. Proje Yöneticisi Hilmi Işıkören, konutta reklamın pr ayağından bahsetti...

Markalı konut projelerinde aidat rekortmeni ilçe belli oldu!

Gayrimenkul sektörünün lider analitik veri sağlayıcısı REIDIN merakla beklenen '2023 yılı Markalı Konut Projeleri Aidat Raporu'nu yayınladı. İşte markalı konut projelerinde aidat rekortmeni ilçe...

Konut fiyatları bir yılda yüzde 99.43 yükseldi! Markalı konut satışları arttı mı?

“REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi” Kasım 2022 sonuçları belli oldu. Peki markalı konut fiyatları Kasım'da ne kadar arttı? İşte ayrıntılar...

Markalı konut fiyatları Eylül'de yüzde 94.75 arttı! 

Kamuoyunda ‘markalı projeler’ şeklinde isimlendirilen ve ağırlıklı olarak kurumsal gayrimenkul şirketlerinin ürettiği konutlar üzerinden geliştirilen ‘REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi’ sonuçları belli oldu. İşte ayrıntılar...

Yabancılar en çok 1+1 konut alıyor! Markalı konut projelerinde en çok hangi tip konutlar satıldı? 

REIDIN-GYODER tarafından Yeni Konut Fiyat Endeksi'nin Nisan 2022 verileri duyuruldu. Peki markalı konutlarda stok erime hızı nasıl oldu? Yabancı yatırımcılar en çok hangi konut tiplerini tercih etti? İşte merak edilen o veriler...

Markalı konut projelerinde en çok hangi tip evler satıldı?

TÜİK tarafından açıklanan Mayıs ayı ev satış istatistiklerinin ardından REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi'nin Temmuz 2021 sonuçları da açıklandı. Peki markalı konut projelerinde en çok hangi tip evler satıldı?

Markalı konut projelerinde en çok hangi tip konutlar satıldı?

TÜİK tarafından açıklanan Mayıs ayı ev satış istatistiklerinin ardından REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi'nin Mayıs 2021'e ait sonuçları da belli oldu. Peki markalı konut projelerinde en çok hangi tip konutlar satıldı? İşte markalı konut projelerinin Mayıs 2021 verileri...

Markalı konut satışlarının yüzde 6.24'ü yabancılara yapıldı!

‘REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi’ Nisan 2021 verilerine göre; Nisan 2021'de fiyatlar, bir önceki aya göre yüzde 0.19, 2020'nin aynı dönemine göre ise yüzde 6.03 oranında yükseldi. Markalı konut satışlarının yüzde 6.24'ü yabancılara yapıldı.

Markalı konut satışlarının yüzde 7.53'ü yabancılara yapıldı!

 REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi açıklandı. Açıklanan verilere göre; Mart ayında markalı konut projelerinde yabancı alıcıların oranı arttı. 

Markalı konut üreticileri de faizsiz konut sektörüne girdi!

Faizsiz konut ve otomobil finansman alanında faaliyet gösteren büyük ölçekli şirketler düzenlemeyi memnuniyetle karşıladı. Markalı konut üreticilerinden Sinpaş, bu alanda faaliyette bulunacak Sinpaş Yapı Tasarruf Sandığı adıyla yeni bir şirket kurdu.

Markalı konut alımında konut kredisi ve senet kullanımı arttı!

‘REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi’ Kasım 2020 endeksine göre; Kasım'da markalı konut alımında banka kredisi kullanımının yaklaşık 3, senet kullanımının 2.5 puan yükseldiği görüldü.

Markalı konut satışlarının yüzde 8.75'i yabancılara yapıldı!

‘REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi’ Kasım 2020 sonuçlarına göre, Kasım 2020'de markalı konut satışlarının yüzde 8.75'i yabancılara yapıldı.

Markalı konut satışlarının yüzde 7.9'u yabancılara yapıldı!

‘REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi’ Ekim 2020 sonuçlarına göre, Ekim 2020'de markalı konut satışlarının yüzde 7.9'u yabancılara yapıldı.

Markalı konut satışlarının yüzde 7.49'u yabancılara yapıldı!

‘REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi’ Eylül 2020 sonuçlarına göre, Eylül 2020'de markalı konut satışlarının yüzde 7.49'u yabancılara yapıldı.

markalı konut reklamları Haberi

markalı konut reklamları
Modakent A.Ş. Proje Yöneticisi Hilmi Işıkören'in konuşması:


Konutta reklam önemli pr daha önemli. Ya da pr daha önemsiz ya da tam tersi. Bunların doğru olduğunu düşünmüyorum. Hepsi çok önemli. Fakat hepsinin yönetimi çok önemli. Kötü reklam ajansı yoktur, kötü brief vardır.  Briefiniz kötüyse çıkan sonuçta kötü olur. Reklam yapılacaksa mutlaka nasıl bir reklam olması gerektiği çok iyi anlatılmalı karşı tarafa ne istendiği ekibe çok iyi anlatılmalı. Pr tarafında da mutlaka konuşturacak pr'da sizi haber edecek şeyleriniz olmalı. Bunları düşünmelisiniz tasarlamasınız. Bunları yaratmalısınız bu fikirleri oluşturmalısınız. Sıradan şeyleri pr ajansının da haber yapamaması da pr ajansının suçu değil. Enterasan özellikleriniz olmalı ki bunlar konuşulsun. Ancak pr ajanslarının çok üzerine gidiliyor. Niye haber çıkmıyoruz diye.. Yoksa bir şey tabii onların da yapabileceği...