09 / 01 / 2025

mavi yurtdışı mağazaları

mavi yurtdışı mağazaları

All Blue'yu global marka stratejisi olarak belirleyen Mavi, yeni stratejisini İstanbul ile birlikte New York, Berlin ve Vancouver'da tanıttı. Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, "Yurtdışındaki büyümemiz de sürecek. 2020’de Rusya ve Türk Cumhuriyetleri ağırlıklı hedeflerimiz var. Bu bölgede 20 mağaza açmak ist

Kilim Mobilya yurtdışı mağazalarını 35'e çıkaracak! 

Kilim Mobilya yurtiçi ve yurtdışı şube sayısını arttırmaya devam ediyor. Yurtdışında 31 mağazası bulunan şirket yıl sonuna kadar 35 mağaza açmayı hedefliyor. 

Dev mağazalar büyümek için küçülüyor!

Yurtdışında dev mağazalar açarak büyüyen yabancı zincirler, Türkiye'de strateji değiştirdi. Şirketler, müşteri kaybetmemek ve onlara daha yakın olmak için merkezdeki küçük metrekareli mağazaları tercih ediyor.

Konak Pier AVM'de ruhsat çözümü mağazaları geri getirmeye yetmedi!

İzmir'in simge mekanlarından 18 Ekim 2002'de hizmete açılan Konak Pier'de, 12 yıl süren ruhsat sorunu aşıldı ancak, AVM eski günlerine dönemedi. Mağazalarını kapatan firmalar artık dönmek istemiyor.

Altınbaş yurtdışı mağazalarını arttıracak!

Altınbaş, Avrupa'da marka satın almak için kolları sıvadı. İmam Altınbaş, "Avrupa'da önemli köşeler tutulmuş. Tek yolumuz bunları satın almak" dedi. Yurtdışında 30 mağazaya sahip olan şirket, bu sayıyı artırmayı hedefliyor.

Crate and Barrel Türkiye'deki ilk mağazalarını Zorlu Center ve Akasya Acıbadem'de açtı!

Amerikan mobilya, dekorasyon ve ev aksesuarı perakende zinciri Crate and Barrel, Türkiye' deki ilk mağazalarının kapılarını mayıs ayında Zorlu Center ve Akasya Acıbadem' de açtı...

Capatect elastik tuğlalar Colin’s mağazalarında kullanılacak!

Filli Boya Yalıtım Capatect ’in, Colin’s ile gerçekleştirdiği iş birliği sonucu, yapılarda iç ve dış cephelerin dekorasyonu için kullanılan Capatect Elastik Tuğla, Colin’s mağazalarında kullanılacak.

Pehlivanoğlu, P Expres mağazalarını hizmete açtı!

Pehlivanoğlu, P Expres mağazalarının ilki Buca'da, ikincisi ise Narlıdere'de aynı gün içerisinde hizmete açıldı. Açılışa özel indirimler dolayısıyla yoğun rağbet gören mağazaların açılış törenleri halk oyunları gösterileriyle renklendi.

Bizim Toptan Satış Mağazaları 196 Şok Market şubesini aldı!

Bizim Toptan Satış Mağazaları A.Ş. tarafından bugün Kamu Aydınlatma Platformu'nda yapılan yazılı açıklamaya göre Bizim Toptan Satış Mağazaları A.Ş., 196 Şok Market şubesini aldı.

İstikbal yurtdışı mağaza sayısını 350’ye çıkaracak!

Mobilya sektöründe ‘küresel marka’ olma hedefiyle yol alan İstikbal Mobilya, yurtdışı mağaza sayısını kısa zamanda 350’ye, 150 milyon dolar seviyesindeki mobilya ihracatını ise birkaç yıla kadar 300 milyon dolara çıkarmayı hedefliyor.

EgeYapı Group, Batışehir projesinin dükkan ve mağazaları için talep topluyor!

EgeYapı Group, Batışehir Projesi'nin "Cadde Dükkânları ve Mağazaları" için ön talep toplamaya başladı. EgeYapı Group Yönetim Kurulu Başkanı İnanç Kabadayı İstanbul'un alışveriş merkezi anlayışına yepyeni bir hava getirecek" dedi

The İstanbul Veliefendi mağazaları açık artırmayla 26 Haziran'da satışta!

İstanbul'un merkezi yerleşim alanlarından Veliefendi'de konumlandırılan The İstanbul Residence ve The İstanbul Veliefendi'nin mağazaları açık artırma usulüyle satışa sunuluyor. Satışlar açık artırma usulüyle 26 Haziran'da gerçekleşecek...

The Istanbul Veliefendi mağazaları 26 Haziran'da satışta!

Veliefendi'de konumlandırılan The Istanbul Residence ve The Istanbul Veliefendi'nin mağazaları açık artırma usulüyle satışa sunuluyor. 26 Haziran, saat 14:00'da Kiptaş tarafından başlayacak olan açık artırmaya yoğun ilgi bekleniyor.

İrfan Home Mağazalar Zinciri 8. Şubesini Mimaroba’da açtı!

48 yıllık deneyimi sayesinde en iyi ve en yeni teknolojiyi mağazalarına taşırken, hesaplı ve kaliteli alışveriş imkanı sunan İrfan Home Mağazalar Zinciri 8. Şubesini Mimaroba’da açtı...

mavi yurtdışı mağazaları Haberi

mavi yurtdışı mağazaları

Mavi, yeni global marka stratejisi All Blue'yu İstanbul ile birlikte New York, Berlin ve Vancouver'da tanıttı.

Ekonomist dergisi, All Blue stratejisini ‘kaliteyle sürdürülebilir büyüme' üzerine kuran şirketin genel müdürü Cüneyt Yavuz ile konuştu. Yavuz, 2019 hedefleri doğrultusunda sağlam bilanço yapısıyla yüzde 25’e yakın büyümeye devam edeceklerini söylüyor. Bu büyümenin yüzde 20rsi mevcut mağazalardan, yüzde 57 ise yeni açılacak mağazalardan gelecek.

Cüneyt Yavuz, tüm operasyonlarında verimliliği ön plana aldıklarını ifade ediyor. Mavi, bugün, ABD, Kanada, Avrupa ülkeleri ve Rusya başta olmak üzere 35 ülkedeki 433 mağazada ve 5 bin 500'ün üzerinde satış noktasında müşterileriyle buluşuyor. Satışların yüzde 8’i mavi, com üzerinden yani dijitalden yapılıyor. Dijital tarafta büyümenin devam edeceğini aktaran Yavuz, “Yurtdışındaki büyümemiz de sürecek. 2020’de Rusya ve Türk Cumhuriyetleri ağırlıklı hedeflerimiz var....