02 / 05 / 2024

mavi yurtdışı yatırımları

mavi yurtdışı yatırımları

All Blue'yu global marka stratejisi olarak belirleyen Mavi, yeni stratejisini İstanbul ile birlikte New York, Berlin ve Vancouver'da tanıttı. Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, "Yurtdışındaki büyümemiz de sürecek. 2020’de Rusya ve Türk Cumhuriyetleri ağırlıklı hedeflerimiz var. Bu bölgede 20 mağaza açmak ist

Titanic Otel yurtdışı yatırımlarına hazırlanıyor!

Türkiye'de 8, yurt dışında 3 otelle faaliyetlerini sürdüren Titanic, Avrupa yatırımlarına hazırlanıyor. Grubun şu anda Almanya'da otel inşaatları aralıksız devam ediyor. 

Ci Group Mavişehir ve Bornova’da yeni yatırımlar yapacak!

Park 414 AVM, Molly Malone’s ve Allways Yapı gibi önemli projelere imza atan Ci Group Yönetim Kurulu Başkanı Cihan Aktaş, doğru yönetim ve doğru takım anlayışıyla başarıya ulaştıklarını dile getirdi.  “Allways Çiğli’yi tamamladıktan sonra, Mavişehir ve Bornova’da da yatırımlar yapacağız” dedi. 

Türklerin yurtdışında doğrudan yatırımları artıyor!

Türk girişimciler başka ülkelerde yatırımlarını artıyorlar. Peki, Türk girişimcilerin yurtdışı yatırımlarının giderek artmasının nedenleri neler? 

Mağaza yatırımları yurt dışında devam edecek!

2018 yılında yüzde 9 büyüme yakalamayı hedefleyen perakende sektörünün gündeminde dijitalleşme ve yurtdışı yatırımları olacak..

Dış yatırımların yüzde 28’i gayrimenkul işlerine gitti!

Türk yatırımcıların dışarıda da gayrimenkule ilgisinde artış var. İlk 4 ayda yurtdışında yapılan doğrudan yatırımların yüzde 28’i gayrimenkule gitti.

Erol Tabanca otel yatırımlarında hız kesmeyecek!

Dünyanın en iyi 225 müteahhitlik firması sıralamasında 59'uncu sırada olan Polimeks'in sahibi Erol Tabanca yurtiçi ve yurtdışında otel yatırımlarına hız katacak.

Hasan Sever İnşaat'ın enerji yatırımları arttı!

İstanbul, Gaziantep ve yurtdışında birçok büyük inşaat projesine imza atan Hasan Sever İnşaat A.Ş. enerji yatırımlarını arttırma kararı aldı.

Kamu ve özel yatırımlar için Özel Altyapı Fonu kurulacak!

65. Hükümet, büyümeyi destekleyecek gelir getirici nitelikteki kamu altyapı yatırımlarına daha fazla kaynak ayırmak için “Özel Altyapı Fonu” kuracak. Oluşturulacak fonla, yurtdışından gelir getirici projelere dayalı özel kredi ve finansman sağlanacak.

Türkiye'nin yurtdışı yatırımları 10 milyar doları aşacak!

DEİK Yurtdışı Yatırımlar İş Konseyi Başkanı Kara, "Türkiye'nin yurtdışı yatırımları belirli sektörlerde ve yakın bölgelerde yoğunlaştı. 2023'te 10 milyar doları aşabiliriz" dedi.

Gayrimenkul yatırımları 2016'da öne çıkacak!

Anadolu Grubu'nun Yönetim Kurulu Başkanı Tuncay Özilhan, yurtdışında yatırım yapmaya dönük önerilerini Ekonomist için kaleme aldı. Özilhan, "Öne çıkacak sanayi yatırımları enerji, inşaat ve otomotiv sektörlerinde yaşanacak" diyor.

Yerli yatırımcının yurtdışı yatırımlarının yüzde 6,1'i inşaat!

Yerli yatırımcılar ise 2015 ocak-ağustos dönemindeki yurt dışı yatırımlarının yüzde 34,4'ünü madencilik, yüzde 20,4'ünü bilgi ve iletişim, yüzde 8,2'sini bankacılık ve yüzde 6,1'ini inşaat sektöründe yaptı.

Esas Gayrimenkul yurtdışı yatırımlarını hızlandırıyor!

Yurtiçinde ard arda alışveriş merkezi yatırımlarını açıklayan Esas Gayrimenkul yurtdışındaki yatırımlarına hız verdi. New York'taki otelini 2016'da bitirecek Esas Gayrimenkul Londra'nın en büyük AVM'sini alıyor.

Eczacıbaşı karo ürünlerinde yatırımlarına hız verdi!

Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, karo ürünlerinde yurtdışı yatırımlarına hız verdi. Yeni hat sonu rektifikasyon ve dijital baskı makineleri için 10 milyon Avro yatırım yaptı.

mavi yurtdışı yatırımları Haberi

mavi yurtdışı yatırımları

Mavi, yeni global marka stratejisi All Blue'yu İstanbul ile birlikte New York, Berlin ve Vancouver'da tanıttı.

Ekonomist dergisi, All Blue stratejisini ‘kaliteyle sürdürülebilir büyüme' üzerine kuran şirketin genel müdürü Cüneyt Yavuz ile konuştu. Yavuz, 2019 hedefleri doğrultusunda sağlam bilanço yapısıyla yüzde 25’e yakın büyümeye devam edeceklerini söylüyor. Bu büyümenin yüzde 20rsi mevcut mağazalardan, yüzde 57 ise yeni açılacak mağazalardan gelecek.

Cüneyt Yavuz, tüm operasyonlarında verimliliği ön plana aldıklarını ifade ediyor. Mavi, bugün, ABD, Kanada, Avrupa ülkeleri ve Rusya başta olmak üzere 35 ülkedeki 433 mağazada ve 5 bin 500'ün üzerinde satış noktasında müşterileriyle buluşuyor. Satışların yüzde 8’i mavi, com üzerinden yani dijitalden yapılıyor. Dijital tarafta büyümenin devam edeceğini aktaran Yavuz, “Yurtdışındaki büyümemiz de sürecek. 2020’de Rusya ve Türk Cumhuriyetleri ağırlıklı hedeflerimiz var....