mavi yurtdışı yatırımları Haberi
Mavi, yeni global marka stratejisi All Blue'yu İstanbul ile birlikte New York, Berlin ve Vancouver'da tanıttı.
Ekonomist dergisi, All Blue stratejisini ‘kaliteyle sürdürülebilir büyüme' üzerine kuran şirketin genel müdürü Cüneyt Yavuz ile konuştu. Yavuz, 2019 hedefleri doğrultusunda sağlam bilanço yapısıyla yüzde 25’e yakın büyümeye devam edeceklerini söylüyor. Bu büyümenin yüzde 20rsi mevcut mağazalardan, yüzde 57 ise yeni açılacak mağazalardan gelecek.
Cüneyt Yavuz, tüm operasyonlarında verimliliği ön plana aldıklarını ifade ediyor. Mavi, bugün, ABD, Kanada, Avrupa ülkeleri ve Rusya başta olmak üzere 35 ülkedeki 433 mağazada ve 5 bin 500'ün üzerinde satış noktasında müşterileriyle buluşuyor. Satışların yüzde 8’i mavi, com üzerinden yani dijitalden yapılıyor. Dijital tarafta büyümenin devam edeceğini aktaran Yavuz, “Yurtdışındaki büyümemiz de sürecek. 2020’de Rusya ve Türk Cumhuriyetleri ağırlıklı hedeflerimiz var....