05 / 11 / 2024

mavi yurtdışı yatırımları

mavi yurtdışı yatırımları

All Blue'yu global marka stratejisi olarak belirleyen Mavi, yeni stratejisini İstanbul ile birlikte New York, Berlin ve Vancouver'da tanıttı. Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, "Yurtdışındaki büyümemiz de sürecek. 2020’de Rusya ve Türk Cumhuriyetleri ağırlıklı hedeflerimiz var. Bu bölgede 20 mağaza açmak ist

Yurtdışı gayrimenkul yatırımlarında rekor seviye! Yatırımlar 10 senede 16 kat arttış gösterdi...

Yurtiçinde yerleşik kişilerin yurtdışındaki doğrudan yatırımları ocak-temmuz döneminde 3 milyar 401 milyon dolar oldu. Türklerin 2014'ten 2024'e kadar 16 kat artan yurtdışı gayrimenkul yatırımı, bu sene 1 milyar 470 milyon dolara ulaştığı kaydedildi. 

Yurtdışına yapılan yatırımların yüzde 45'i gayrimenkul! 

Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı (TEPAV) tarafından yayımlanan 2024 yılı ikinci çeyrek Doğrudan Yatırımlar Bülteni’ne göre yurt dışındaki doğrudan yatırımların yüzde 45,2’si gayrimenkul sektöründe yapıldı.

Türkiye’den yurt dışına yapılan gayrimenkul yatırımları rekora koşuyor! 

Yurtdışına Türkiye’den yapılan doğrudan yatırımlarda 2024 Ocak-Nisan döneminde hizmetler sektörünün ağırlığı yüzde 72,1’e çıkarken, yatırımların yüzde 41’inin gayrimenkul için giden tutarlardan meydana geldiği görüldü. İşte o rakamlar...

Titanic Otel yurtdışı yatırımlarına hazırlanıyor!

Türkiye'de 8, yurt dışında 3 otelle faaliyetlerini sürdüren Titanic, Avrupa yatırımlarına hazırlanıyor. Grubun şu anda Almanya'da otel inşaatları aralıksız devam ediyor. 

Ci Group Mavişehir ve Bornova’da yeni yatırımlar yapacak!

Park 414 AVM, Molly Malone’s ve Allways Yapı gibi önemli projelere imza atan Ci Group Yönetim Kurulu Başkanı Cihan Aktaş, doğru yönetim ve doğru takım anlayışıyla başarıya ulaştıklarını dile getirdi.  “Allways Çiğli’yi tamamladıktan sonra, Mavişehir ve Bornova’da da yatırımlar yapacağız” dedi. 

Türklerin yurtdışında doğrudan yatırımları artıyor!

Türk girişimciler başka ülkelerde yatırımlarını artıyorlar. Peki, Türk girişimcilerin yurtdışı yatırımlarının giderek artmasının nedenleri neler? 

Mağaza yatırımları yurt dışında devam edecek!

2018 yılında yüzde 9 büyüme yakalamayı hedefleyen perakende sektörünün gündeminde dijitalleşme ve yurtdışı yatırımları olacak..

Dış yatırımların yüzde 28’i gayrimenkul işlerine gitti!

Türk yatırımcıların dışarıda da gayrimenkule ilgisinde artış var. İlk 4 ayda yurtdışında yapılan doğrudan yatırımların yüzde 28’i gayrimenkule gitti.

Erol Tabanca otel yatırımlarında hız kesmeyecek!

Dünyanın en iyi 225 müteahhitlik firması sıralamasında 59'uncu sırada olan Polimeks'in sahibi Erol Tabanca yurtiçi ve yurtdışında otel yatırımlarına hız katacak.

Hasan Sever İnşaat'ın enerji yatırımları arttı!

İstanbul, Gaziantep ve yurtdışında birçok büyük inşaat projesine imza atan Hasan Sever İnşaat A.Ş. enerji yatırımlarını arttırma kararı aldı.

Kamu ve özel yatırımlar için Özel Altyapı Fonu kurulacak!

65. Hükümet, büyümeyi destekleyecek gelir getirici nitelikteki kamu altyapı yatırımlarına daha fazla kaynak ayırmak için “Özel Altyapı Fonu” kuracak. Oluşturulacak fonla, yurtdışından gelir getirici projelere dayalı özel kredi ve finansman sağlanacak.

Türkiye'nin yurtdışı yatırımları 10 milyar doları aşacak!

DEİK Yurtdışı Yatırımlar İş Konseyi Başkanı Kara, "Türkiye'nin yurtdışı yatırımları belirli sektörlerde ve yakın bölgelerde yoğunlaştı. 2023'te 10 milyar doları aşabiliriz" dedi.

Gayrimenkul yatırımları 2016'da öne çıkacak!

Anadolu Grubu'nun Yönetim Kurulu Başkanı Tuncay Özilhan, yurtdışında yatırım yapmaya dönük önerilerini Ekonomist için kaleme aldı. Özilhan, "Öne çıkacak sanayi yatırımları enerji, inşaat ve otomotiv sektörlerinde yaşanacak" diyor.

mavi yurtdışı yatırımları Haberi

mavi yurtdışı yatırımları

Mavi, yeni global marka stratejisi All Blue'yu İstanbul ile birlikte New York, Berlin ve Vancouver'da tanıttı.

Ekonomist dergisi, All Blue stratejisini ‘kaliteyle sürdürülebilir büyüme' üzerine kuran şirketin genel müdürü Cüneyt Yavuz ile konuştu. Yavuz, 2019 hedefleri doğrultusunda sağlam bilanço yapısıyla yüzde 25’e yakın büyümeye devam edeceklerini söylüyor. Bu büyümenin yüzde 20rsi mevcut mağazalardan, yüzde 57 ise yeni açılacak mağazalardan gelecek.

Cüneyt Yavuz, tüm operasyonlarında verimliliği ön plana aldıklarını ifade ediyor. Mavi, bugün, ABD, Kanada, Avrupa ülkeleri ve Rusya başta olmak üzere 35 ülkedeki 433 mağazada ve 5 bin 500'ün üzerinde satış noktasında müşterileriyle buluşuyor. Satışların yüzde 8’i mavi, com üzerinden yani dijitalden yapılıyor. Dijital tarafta büyümenin devam edeceğini aktaran Yavuz, “Yurtdışındaki büyümemiz de sürecek. 2020’de Rusya ve Türk Cumhuriyetleri ağırlıklı hedeflerimiz var....