metrodan yeni mağazalar Haberi
Metro Toptancı Market, organize perakende sektöründeki rekabete ayak uydurmak için birden fazla strateji geliştiriyor. Bunlardan en yenisi de 'sezon mağazacılığı'. Pilot çalışmalardan olumlu geri dönüşler alan şirket, özellikle kıyı bölgelerde, 12 ay açık kalıp, yazın faaliyetlerini artıracak yeni mağaza konseptinin sayısını hızla artıracak. Organize perakende sektöründe deyim yerinde ise kartlar yeniden karılıyor. İddialı satın almalar dengeleri önemli ölçüde değiştirecek. Sektörün büyük oyuncularından Metro da yarışta öne çıkabilmek için önemli stratejiler geliştiriyor. Gündeminde birden fazla konu başlığı olduğunu söylemeliyiz öncelikle. Üç ana grup müşterisi olan Metro Toptancı Market, bakkal-esnaf, toptancı kesimi ve restoran vs üzerine odaklı bir çalışma yürütüyor.
Son dönemde özellikle restoran, otel gibi işletmelere dönük, müşterinin ayağına giderek sipariş alıp ürün tedariği sağlayan Metro, 2014'te 205 bin sevkiyat gerçekleştirdi....