müşteri takibi Haberi
Konut projelerinin müşteri teması ve takibini yönetecek yeni bir çözüm, Project Partners tarafından tanıtılmaya başlandı. Project Partners bu sistem ile, müşterinin projeyle ilk temasından, tüm takip süreci boyunca, aynı kalitede iletişim kurulmasını ve hizmet verilmesini sağlıyor. Birden fazla hizmetin entegre olarak çalıştığı çözüm kapsamında, Profesyonel Çağrı Merkezi, Müşteri İlişkileri Yazılımı (CRM), Bilgi Güncelleme ve İzinli Pazarlama Yasalarına Uyum Çalışması, Bilgi Güvenliği, Pazarlama Amaçlı Dış Arama, Müşteri Anketleri, Hizmet Kalitesinin Ölçümü gibi unsurlar yer alıyor.
Project Partners yetkilileri, sundukları çözümün en önemli faydasının müşterilerle ilgili her çalışmanın aynı ortamda yer alması ve bu yapının entegre olarak çalışması olduğunu söylüyorlar. Bilgilerin tek noktada konsolidasyonu, müşteri bilgilerinin tekrarlanmaması ve şirket içinde ilgili herkesin aynı bilgiyi kullanabilmesi satış sürecinde hız ve verimlilik sağlıyor.
Bu çözümün,...