ofis trendleri 2015 Haberi
Ofis tasarımın çalışan verimliliği üzerindeki etkisinin fark edilmesi ve teknolojinin getirdikleri ile birlikte, ofis sözcüğü de yerini ‘çalışma alanı’ tanımına bırakmaya başladı. Yeni nesil çalışma alanları, sadece ofis tabirinin akla getirdiği iş ve toplantı alanlarını değil, küçük telefon odalarını, gayri resmi toplantı alanlarını ve günümüzde gereklilik haline gelen kafeterya alanlarını da içeriyor.
Doğru ofis tasarımı ile çalışanların verimliliğini artırmak için somut adımlar atılabileceğini söyleyen JLL Türkiye Kurumsal Çözümler Yardımcı Direktörü Gökçe Erkaya, “Şu an trendlerin ‘esneklik teması’ yönünde olduğunu söyleyebiliriz. Eskinin tanımlı ve sabit ofis düzeninden, ofis içinde esnek bir yapı sağlayan hareketli/mobil düzene evriliyoruz. Genel müdür seviyesi dahil, kimsenin sabit bir masasının olmadığı, tamamı açık planlanmış, hemen her noktasında toplantılar yapılabilecek, öğle arası yemek yerken oyun oynanabilecek ofisler bile...