Sahibinden.com ikinci el alışveriş Haberi
Sahibinden.com, Digital Lovebrand’ler araştırmasında dördüncü kez üst üste Türkiye’nin en sevilen emlak, vasıta ve ikinci el alışveriş kategorilerinde birinci seçildi.
Türkiye’nin en çok ziyaret edilen e-ticaret platformu sahibinden.com, Digitalage Dergisi’nin İpsos KMG işbirliği ile hazırladığı Digital Lovebrand’ler araştırmasında, bu yıl da Türkiye’nin en sevilen markalarından biri oldu. “Emlak”, “Vasıta” ve “İkinci el alışveriş” kategorilerinde birinci seçilen sahibinden.com, son dört yıldır bu kategorilerdeki liderliğini kaptırmıyor.
Konuya ilişkin açıklama yapan sahibinden.com Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Boğaç Göncü, 3,6 milyon aktif ilanı ve on binlerce ürün çeşidiyle ayda 28 milyon tekil kullanıcının ziyaret ettiği Türkiye’nin en büyük pazar yeri olarak, dördüncü kez bu ödülü kazanmaktan mutluluk duyduklarını ifade etti. Göncü, “Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı ilke edinen bir şirket olarak, Türkiye’nin en sevilen...