23 / 12 / 2024

Sanayiciler Denizli-Aliağa Limanı arası

Sanayiciler Denizli-Aliağa Limanı arası

Denizli Sanayi Odası (DSO) Yönetim Kurulu Müjdat Keçeci, Denizli'nin limanlara ulaşmakta halen zorlandığını belirterek, "Demiryolu hala Denizli'den ihracatçı ve ithalatçının yükünü taşıyamıyor." dedi.

İzmir Aliağa'da yapılacak liman antik kenti yok edecek!

İzmir Aliağa’da yeni yapılacak liman için Kyme antik kenti belirlendi. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı liman için hazırlanan imar planına yıl sonunda onay verdi. Proje kapsamında 88 bin metrekarelik dolgu yapılacak. Arkeolojik niteliği 1. dereceden 3. dereceye düşürülen antik kentin önemli bir bölümü

İzmir Aliağa limanları demiryolu ile Anadolu'ya bağlanıyor!

Aliağa'nın Nemrut Körfezi'ndeki liman ve iskelelerini ring hatla Biçerova istasyonundan Menemen-Aliağa demiryolu hattına bağlayacak projede rayların döşenmesine başlandı.

Sanayiciler Denizli-Aliağa Limanı arasına raylı sistem istiyor!

Denizli Sanayi Odası (DSO) Yönetim Kurulu Müjdat Keçeci, Denizli'nin limanlara ulaşmakta halen zorlandığını belirterek, "Demiryolu hala Denizli'den ihracatçı ve ithalatçının yükünü taşıyamıyor." dedi.

İzmir Aliağa'da yeni liman yatırımları arttı!

Petrokimya tesislerinin yoğunlaşmaya başladığı İzmir Aliağa, yeni liman yatırımlarını da buraya çekiyor. Özellikle petrokimyaya hizmet veren yeni liman yatırımları öne çıkmaya başladı.

Batıçım Aliağa'da 17.5 milyonluk arsa aldı!

Batı Anadolu Çimento (Batıçim), Nemrut Körfezi'ndeki limanına 15 milyon dolar yatırım yapacak. Aliağa Horozgediği'ndeki 64 dönümlük arsayı 17.5 milyon liraya satın alan şirket, bölgeye 21 antrepo kuracak.

Batıçim Aliağa Nemrut Körfezi’ndeki limanına yatırım yapacak!

Batı Anadolu Çimento (Batıçim), Aliağa Nemrut Körfezi’ndeki limanına 15 milyon dolar yatırım yapacak. Aliağa Horozgediği mevkiindeki 64 dönümlük arsayı 17.5 milyon TL’ye satın alan şirket, bölgeye 21 antrepo kurmayı planlıyor.

Batıçim'den Aliağa Nemrut Limanı'na yatırım atağı!

PETKİM’in Aliağa’da Türkiye’nin en büyüklerinden biri olacak liman yatırımı sürerken İzmir’in önde gelen bir başka sanayi kuruluşu Batı Anadolu Çimento'da (Batıçim), yine Aliağa Nemrut’taki limanında yatırım atağı başlattı.

Batıçim Batı Anadolu Çimento Aliağa'da arsa aldı!

Batıçim Batı Anadolu Çimento Sanayii A.Ş., liman işletmesinin karasal alanda geri hizmet sahası olarak değerlendirilmesi amacıyla İzmir Aliağa'da 64 dönümlük arsa alındığını KAP'a bildirdi.

Batıçim Çimento, Aliağa'daki limanını büyütecek!

Batıçim Batı Anadolu Çimento Sanayii A.Ş., İzmir ili Aliağa ilçesi Nemrut körfezinde bulunan limanlarını büyüteceklerini, yaklaşık maliyetin 30 milyon TL tutarında olacağını KAP'a bildirdi.

Aliağa konteyner limanı açılış için gün sayıyor!

Aliağa ilçesinde Ege'nin en büyük konteyner limanını inşa eden APM Terminals Genel Müdürü Larsen, Türkiye'nin en büyük konteyner limanlarından biri olacak APM Ege Terminali'nin hızla ilerlediğini belirtti.

Socar Aliağa Rafinerisi kapasite artışı için ÇED süreci başladı!

Azerbaycan petrol şirketi Socar Power Enerji Yatırımları A.Ş.’nin İzmir Aliağa’daki 5,6 milyar dolarlık rafineri ve liman projesinde çalışmalar sürüyor. Kapasite artışı yapılacak projede ÇED süreci başladı...

Liman şehri Aliağa'ya Hilton oteli yapılacak!

Son yıllarda sanayi ve enerji yatırımları ile hızla büyüyen, Petkim'in dev yatırımlarının yanı sıra limancılık ve organize sanayi bölgesi olan İzmir Aliağa'ya Hilton oteli yapılacak.

Aliağa Limanları Türkiye'nin yükselen değeri!

Alsancak Limanı'nın sadece yolcu limanı olarak mı kalacağı yoksa revize edilerek kapasitesinin büyütüleceği mi tartışılırken, Aliağa limanlarındaki yükseliş devam ediyor.Aliağa Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Adnan Saka konuyu değerlendirdi.

Sanayiciler Denizli-Aliağa Limanı arası Haberi

Sanayiciler Denizli-Aliağa Limanı arası

Denizli Sanayi Odası (DSO) Yönetim Kurulu Müjdat Keçeci, Denizli'nin limanlara ulaşmakta halen zorlandığını belirterek, "Demiryolu hala Denizli'den ihracatçı ve ithalatçının yükünü taşıyamıyor. Bütün çalışmalar yapılmış olmasında rağmen Devlet Demiryolları (TCDD), Aliağa Limanı ile Denizli arasındaki irtibatı sağlayamadığı için kentteki sanayici inanılmaz mağduriyet içinde" dedi. En önemli ihtiyacın limana ulaşmak olduğunu vurgulayan Keçeci, "Karayolu ile ulaşmak hem pahalı hem de zor oluyor. Zira mermer, bakır, kablo, demir gibi ağır malzemelerin taşınması çok büyük miktarlar içerdiği için trafiği yoğunlaştırıyor, otoyolları deforme ediyor hem de sanayicinin rekabet şansını yok ediyor. Bu nedenle son zamanlarda Denizli'ye yapılacak en önemli destek TCDD ile sanayicinin ham maddesini ve ürünlerini taşımak için yapılacak işlerdir" diye konuştu. 


Çardak OSB'yi harekete geçirmek istiyoruz 

Türkiye'de olduğu gibi Denizli'de de uzun zamandan...