Sinpaş GYOnun hediyesi Haberi
Sinpaş GYO, iş dünyasına yönelik yayımladığı kitaplara bir yenisini daha ekledi. Stanford Üniversitesi Profesörü Itamar Simonson ve WOMM (Word-of-Mouth Marketing) ustası Emanuel Rosen tarafından kaleme alınan “Yeni Tüketici” kitabı, yöneticilere daha etkili pazarlama stratejileri geliştirmeleri için yeni bir çerçeve öneriyor. Kitap özellikle, sıradan bilgeliğe karşı çıkan ‘Mutlak Değer’ kavramı hakkında yol gösteriyor.
Sinpaş GYO’nun iş dünyasına 7. armağanı
Önceki yıllarda da iş dünyasına çözüm üreten kitaplar hazırlayan Sinpaş GYO Kitaplığı’nda;
2008: Howard Gardner ‘Geleceği İnşa Edecek 5 Zihin’
2009:Daniel Gilbert ‘Mutluluk Üzerine Çeşitlemeler’
2010: Philip Delves Broughton ‘Harvard Business School’da Size Ne Öğretirler?’
2011: Philip Kotler ‘Pazarlama 3.0’
2012: Ruth Spellman ‘Yeni Liderlik’
2013: Rita Gunther McGrath ‘Rekabet Avantajının...