30 / 04 / 2024

sosyal medya kullanımı

sosyal medya kullanımı

İnşaat şirketleri sosyal medyayı artık daha fazla kullanıyor. Sosyal medyaya özel kampanyalarla daha geniş hedef kitlelere ulaşarak satışlardan önce marka bilinirliklerini artırmayı hedefliyor...

Gayrimenkul sektörüne dijital reklam etkisi: Rekabette avantaj sağlıyor!

Gayrimenkul Hizmet Ortaklığı (GHO)Kurumsal İletişim Direktörü Caner Öner, emlak sektöründe doğru sosyal medya kullanımının rekabette önemli avantaj sağladığını söyledi.

BTK'dan sosyal medya platformlarına ilişkin çok konuşulacak düzenleme!

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, Twitter, Instagram, Facebook gibi sosyal medya platformlarına ilişkin ayrıntılı düzenlemeler getirdi. Buna göre kullanıcı bilgileri Türkiye'de barındırılmak ve ihtiyaç hissedildiği takdirde savcıya verilmek zorunda olacak.

Kaldırım taşını baklavaya benzetince olanlar oldu! Baklava markaları evine tepsi tepsi baklava yolluyor!

Semiha Dilara Hazır isimli sosyal medya kullanıcısı fıstıklı baklavaya benzettiği kaldırım taşları ile ilgili bir tweet paylaştı. Baklava tweet’i bir anda viral oldu. Markalar baklava fiyatlarında indirime gitmeye başladı.

Kız kulesi yıkıldı mı? Son dakika: Sosyal medya çalkalanıyor

Sosyal medya bu haberle çalkalanıyor… Sosyal medyada paylaşılan ‘Kız kulesi yıkıldı’ paylaşımları gerçeği yansıtıyor mu?

Global Sosyal Medya Reklam Tanıtım Ve Danışmanlık Limited Şirketi kuruldu!

Global Sosyal Medya Reklam Tanıtım Ve Danışmanlık Limited Şirketi Üsküdar’da Bilal Işıldar tarafından kuruldu.

Bakanlıktan 22 sosyal medya fenomenine 22 Milyon TL ceza

Reklam Kurulu, vatandaşı aldatıcı ve yanıltıcı tanıtım yapan firma ve sosyal medya fenomenlerine yılın ilk 6 ayında toplamda 22.8 milyon lira ceza kesti. Kurul tarafından yapılan incelemeler sonucu, 25 dosya karara bağlandı ve 22 dosya için yaptırım uygulandı.

Günümüzün üçte birini internette geçiriyoruz!

Sare Medya Ajans Başkanı Mehmet Durgut, We Are Social ve Hooutsite kuruluşlarının Türkiye’de internet ve sosyal medya kullanımına dair raporunu yorumladı. 

Sitelerde ortak alanların kullanımı nasıl olur?

Son senelerde otoparklı, sosyal tesisli, bahçeli, havuzlu sitelere rağbet arttı. Birçok evin bir araya geldiği bu binalarda otopark, bahçe kullanımında ve bunların bakım harcamalarının ödemelerinde anlaşmazlıklar olabiliyor. Peki ortak alanların kullanımı nasıl olur? İşte ayrıntılar...

İnşaat işçisinin sosyal medya paylaşımı yardıma muhtaç kadını ev sahibi yaptı!

Yozgat'ta inşaat işçisi Resul Doğaner'in sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı bir paylaşım üzerine bir araya gelen hayırseverler, yalnız yaşayan 52 yaşındaki ihtiyaç sahibi kadına 100 metrekare büyüklüğünde ev inşa edilmesini sağladı

Park MOZAİK’te, sosyal medya ve çocuklar üzerine söyleşi yapıldı!

Bir mahalle dokusu oluşturacak şekilde tasarlanan Park MOZAİK’te “Sosyal Medya Evimizde, Her Yerde; Çocuklarımızı Nasıl Koruruz?” konulu interaktif bir söyleşi yapıldı...

Geberit, Mimar Mark Foster Gage’i YEM’de konuk ediyor!

Farklı disiplinlerdeki çalışmalarıyla dikkat çeken, teknoloji ve sosyal medya kullanımı ile ‘Fütüristik’ olarak adlandırılan dünyaca ünlü mimar Mark Foster Gage, 2 Mart 2016 Çarşamba günü mimarlar ile buluşacak.

Ala Aile Yaşam Merkezi meclis çalışanlarının kullanımına tahsis edildi!

Hizmete açılan TBMM Eğitim ve Sosyal Tesisi, yeni milletvekillerini bekliyor. TBMM'nin Büyükşehir Belediyesi'nden devraldığı Beştepe'deki Ala Aile Yaşam Merkezi, milletvekilleri ve Meclis çalışanlarının kullanımına tahsis edildi.

Ali Ağaoğlu, sosyal medya fenomenleriyle buluştu!

Ağaoğlu Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ağaoğlu, sosyal medya fenomenleriyle kahvaltıda sohbet ediyor. Twitter'da kendisiyle temasa geçen sosyal medya kullanıcılarının isteğini geri çevirmeyen Ağaoğlu, hepsini evlerinden özel aracıyla aldırdı...

sosyal medya kullanımı Haberi

sosyal medya kullanımı

Yeni projelerini sosyal medya üzerinden de lanse etmenin yanı sıra internete özel kampanyaları düzenleyen şirketler en çok 'tıklayan' ya da kampanyasını 'paylaşan' müşterilerini ödüllendiriyor . hatta şeni projelerinin isimlerini sosyal kullanıcılarla birlikte belirleyerek onları da bu sürece dahil ediyor, pazarlamayı interaktif hale getiriyor. Marka bilinirliğini artırmak için yapılan bu faaliyetlerle sadece pazarlama yapmıyor aynı zamanda ya da sosyal medya takipçilerini marka elçisi olarak da konumlandırıyor. Sosyal medya üzerinden kampanya veya projelerle ilgili gelen her türlü soruyu ise teker teker yanıtlanarak tüketici güveni tazeleniyor. Birçok inşaat şirketinin sosyal medya üzerinde tek bir hesabı bulunmuyor. Şirket için ayrı, başladıkları her proje için ayrı hesaplar açıyorlar. Böylece devam eden bir projeyle ilgili o projeden daire alan ev sahiplerini de bilgilendiriyorlar. Ev sahipleri...