su tasarrufu sağlayan ürün Haberi
Sosyal medyada büyük ilgi gören uygulama, “Hedef Kitle-Topluluk Bağlılığı Kampanyaları” kategorisinde ikincilik ödülünü kazandı.
Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği’nin (DPİD), pazarlama dünyasının en iyilerini belirlediği Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde; Kale’nin su tasarrufu sağlayan yenilikçi ürünü Aquasmart’ı tanıtmak amacıyla Facebook’ta gerçekleştirdiği “Dünyanın Profili Değişiyor” uygulaması ödüle layık görüldü. “Sosyal Medya Pazarlama, Hedef Kitle-Topluluk Bağlılığı Kampanyaları” kategorilerinde ikincilik ödülünü kazanan Kale; dünyanın azalan su kaynaklarına dikkat çektiği uygulamaya katılımcıların büyük ilgi göstermesi sonucu, sosyal medyada akılda kalıcı bir çevre hareketine imza attı.
Hedef kitle ile marka arasında ilişki kuran ve bağlılık yaratan bu uygulamasıyla Kale; tüm katılımcıları insanlık için faydalı bir etkinliğe teşvik etti. Günümüzde her geçen gün artan Facebook kullanımı ve insanların kendi profillerine gösterdikleri önem üzerinden mesaj veren uygulama, su kullanımının bu hızla...