23 / 12 / 2024

Superbrands Türkiye 2014 süper markalar

Superbrands Türkiye 2014 süper markalar

Superbrands Türkiye, 2014'ün süper markalarını açıkladı. Nielsen'in ölçümleri de dikkate alınarak seçici kurul tarafından belirlenen 134 marka arasına bu yıl ilk kez Paşabahçe, Uğur Derin Dondurucu, Ülker Çikolatalı Gofret ve Vakko girdi.

Türkiye'de işsizlik oranı yüzde 9,2'ye geriledi! Ocak 2014'ten bu yana en düşük oran!

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) tarafından açıklanan resmi rakamlara göre, Türkiye'de işsizlik oranı, Ağustos yaında bir önceki aya göre 0,2 puan azalış gösterdi ve yüzde 9,2'ye geriledi. Söz konusu bu oran, 2014 yılının Ocak ayından bu yana en düşük işsizlik oranı şeklinde kayıtlara geçti.

Türkiye’nin 18 markasının 2'si inşaat!

Superbrands Türkiye, geçen hafta, 2016 yılının süpermarkalarını açıkladı. 18 marka Türkiye’nin süpermarkası olmaya hak kazandı. 18 markanın 2'si inşaat markası.

ERA Türkiye'den MEB onaylı gayrimenkul danışmanlığı sertifikası!

Uluslararası gayrimenkul markaları arasında MEB Onaylı Gayrimenkul Danışmanlığı eğitimi veren tek marka ERA Gayrimenkul Türkiye, 2014 yılından bu yana gayrimenkul danışmanlığı eğitimi veriyor.

Sur Yapı, 2014 Superbrands listesinde!

Sur Yapı, yapılan çalışma sonucu 1.023 marka arasından '2014 Superbrands' listesine dahil oldu. Superbrands, Türkiye’de 2005 yılından bu yana 2 yılda bir liste açıklıyor.

Grohe, son 3 yılda Türkiye'de yüzde 123 büyüdü!

Sıhhi tesisat üreticisi Grohe, Türkiye'de son 3 yılda yaklaşık yüzde 123 büyüme elde etti. Grohe Türkiye, 2014 yılında ise TL bazında yüzde 32 büyüdü.

Türkiye 2014'te 39,8 milyon turist ağırladı!

Türkiye, 2014'te ağırladığı 39,8 milyon turistle yabancı ziyaretçi sayısında dünya 6'ncılığını korudu. Turizm sektörü, dünyada en hızlı büyüyen alanlardan biri oldu.

İSO Türkiye’nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu-2014 araştırması açıklandı!

2013’te ‘kur ve faize’ yenik düşen İSO 500, 2014’te bu kez ‘kurdan’ kârlı çıktı. Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin faaliyet dışı gelirleri 7.5 milyar liradan 13.6 milyara yükselirken bu rakamın kârdaki payı % 50’ye ulaştı

Türkiye'yi 2014 yılında 41,4 milyon turist ziyaret etti!

Dünya Bankası verilerine göre, 2002 yılında Türkiye’ye giren turist sayısı yıllık 12,8 milyon düzeyindeyken, 2013 itibariyle bu rakam, 37,8 milyona erişti. TÜİK’in açıkladığı verilere göre ise, 2014 yılında ziyaretçi sayısı 41,4 milyon oldu.

Türkiye ekonomisi 2014 yılında yüzde 2,9 büyüdü!

Türkiye ekonomisi, geçen yıl yüzde 2,9 büyüdü. Kişi başına GSYH değeri, 2014'te cari fiyatlarla 22 bin 753 lira (10 bin 404 dolar) olarak hesaplandı.

Türkiye’nin 2014 emlak haritası yayınlandı!

Türkiye’nin en büyük e-ticaret platformlarından sahibinden.com, 2014 yılı Türkiye emlak haritasını yayımladı. Türkiye’nin yedi bölgesinde oluşan emlak satış ve kiralama fiyatları, kiralama dönemleri için de ipucu veriyor.

Hilti Türkiye 2015'te yüzde 20 büyümeyi öngörüyor!

Hilti Türkiye, 2014'te yüzde 35 büyüme ile tarihinin en yüksek büyüme rakamını gördü. 2015 yılında en az yüzde 20 büyüme öngören Hilti Türkiye'nin hedefi, her yıl ortalama yüzde 20 ile inşaat sektörünün üzerinde sürdürülebilir büyümek.

İşte Türkiye'nin 2014 yılı gayrimenkul karnesi!

Türkiye gayrimenkul sektöründe 2014 yılında yüzde 30 artan A sınıfı ofis arzı, Avrupa pazarları arasında en yüksek artışı kaydederken; AVM pazarındaki yeni arzlar ise yavaşladı.

Türkiye konut satışında Avrupa birincisi oldu!

Uluslararası gayrimenkul şirketi ERA, Türkiye'ye en başarılı profesyonel ödülü verdi. Şirketin hazırladığı rapora göre Türkiye, 2014 konut satışında Avrupa birincisi oldu..

Superbrands Türkiye 2014 süper markalar Haberi

Superbrands Türkiye 2014 süper markalar

Superbrands Türkiye, 2014'ün süper markalarını açıkladı. Nielsen'in ölçümleri de dikkate alınarak seçici kurul tarafından belirlenen 134 marka arasına bu yıl ilk kez Paşabahçe, Uğur Derin Dondurucu, Ülker Çikolatalı Gofret ve Vakko girdi. 88 ülkede gerçekleştirilen, Türkiye'de ise iki yılda bir yapılan Süpermarkalar listesine 2014'te 92 yerli marka girdi. 2012'de bu oran 159'a 98'di. 2012'deki yüzde 62'lik orana karşın, 2014 Süpermarkalar listesinde yüzde 69 ile yerli markalar yabancı markaların önüne geçti. Superbrands Türkiye için bin 23 marka arasından seçilen 300 firma hakkında tüketicilerle yüzyüze görüşüldü. Yemeksepeti, Arçelik, Audi, Facebook, Google, Güllüoğlu, hepsiburada, İstinyePark, Mercedes Benz ve Volkswagen 2014'ün yükselen değeri...