23 / 12 / 2024

tapu dairesinden randevu alma işlemleri

tapu dairesinden randevu alma işlemleri

Tapu dairesinde gerçekleşecek alım satım işlemleri için öncelikle randevu alınıyor. Tapuda randevu almak için onlinerandevu.tkgm.gov.tr adresine giriş yapılıyor. İşte tapu dairesinden randevu alma işlemleri..

Tapu randevusu nasıl alınır? E-devlet üzerinden tapu randevusu alma!

Tapu randevusu nasıl alınır sorusunun detaylı yanıtı ve E devlet tapu randevu alma işlemleri ile ilgili detaylar haberimizde yer alıyor. Peki  E-devletten tapu randevusu nasıl alınır? İşte E-devlet üzerinden tapu randevusu alma işlemleri...

Tapu Daireleri nasıl çalışıyor? Çalışma saatleri ve randevu sistemi nasıl işliyor? 

Vatandaşlar Tapu Müdürlüğü'ne başvuru yapmadan önce çalışma saatleri, randevu sistemi ve gerekli belgeler gibi konularda bilgi sahibi olmak zaman kazanmanızı ve işlemlerinizi daha hızlı tamamlamanızı sağlayabilir.

Elinde tapusu olan herkesi ilgilendiriyor! Tapu ve Kadastro'dan son dakika uyarısı geldi! Bunları gözden kaçırmayın!

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Bilgi Teknolojileri Dairesi Başkanı Cevdet Ekmel Hatipoğlu, tapuda randevu sisteminde kolaylık sağlanması içeriğindeki mesajların gönderildiğine ilişkin şikayetler üzerine yasal girişimde bulunduklarına dikkat çekti. İşte ayrıntılar...

Tapu Müdürlüğünden randevu nasıl alınır? İşte tapudan randevu alma yöntemleri!

Tapu Müdürlüğünden randevu nasıl alınır sorusunun yanıtı ve tapudan randevu alma yöntemleri haberimizde yer alıyor. İşte tapu randevusu ile ilgili tüm detaylar...

Tapuya randevu almadan gidilir mi?

Tapu işlemleri pek çok kişinin gözünde büyür. Tapudan randevu alamayan veya unutan kişiler, “Tapuya randevu almadan gidilir mi?” sorusuna yanıtını merak ediyor. İşte detaylar!

Tapu kaç gün sonraya randevu veriyor?

Tapuda işlemlerin gerçekleşmesi için izlenecek bir yol vardır. Onlardan biri randevu almaktır. Tapu kaç gün sonraya randevu veriyor? sorusu vatandaşlar tarafından sorulmaktadır. İşte haberin detayları!

E devletten tapu randevusu nasıl alınır?

Tapu üzerinde gerçekleştirilecek olan gayrimenkul alım, satım gibi işlemler Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde yapılabiliyor. Tapu Kadastro Merkezlerine gitmeden öncelikli olarak randevu alınması gerekiyor. Peki, E devletten tapu randevusu nasıl alınır?

Web tapu nedir? Web tapu randevu nasıl alınır?

Web tapu, tüm tapu işlemlerinizi tapu müdürlüğüne gitmeden internet üzerinden gerçekleştirebilme imkanı sunan bir sistemdir. Peki, Web tapu randevu nasıl alınır? İşte Web tapu hakkında tüm merak edilenler..

Tapuda işi olanlar dikkat! Tapu randevusu internetten nasıl alınır?

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nde işi olan vatandaşların tapu işlemleri için öncelikli olarak randevu almaları gerekiyor. Birçok kişi internetten tapu randevusunun nasıl alınacağını araştırıyor. İşte internetten randevu alma işlemleri...

Tapu dairesi çalışma saatleri 2022!

Tapu dairesinde bir işlem yapmak isteyen vatandaşlar, randevu almadan önce tapu dairesinin çalışma saatlerine bakıyor. İşte tapu dairesi çalışma saatleri 2022...

Tapudan randevu alacaklar dikkat! Bu tapu müdürlükleri...

Merakla beklenen 2021 yılı tapu müdürlükleri yıllık işlem yevmiye istatistikleri resmen açıklandı. Açıklanan verilere göre Ankara Çankaya ilk sırada yer aldı.

Tapu randevusu nasıl alınır 2022? Tapu randevu alma adımları

Tapu dairesinde işlemi olan vatandaşların öncelikle randevu almaları gerekiyor. İlk defa randevu alacaklar nereden ve nasıl alacaklarını araştırıyor. Peki, tapu randevusu nasıl alınır 2022? Tapu randevu alma adımları

Web Tapu'ya Kovid-19 talebi!

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü tarafından "randevu krizi" yaşandığına yönelik iddialarla ilgili açıklama geldi. Web tapu sistemine de değinilen açıklamada, web tapu sistemiyle günlük ortalama 20 bin tapu işleminin doğrudan vatandaşlar tarafından başlatıldığı belirtildi.

tapu dairesinden randevu alma işlemleri Haberi

tapu dairesinden randevu alma işlemleri

Tapu dairesinden randevu alma işlemleri!

Tapu dairesinde gerçekleşecek alım satım işlemleri için öncelikle randevu alınıyor. Randevular seçilecek tarihte, uygun bir saat aralığında, TC Kimlik ve Tapu Senet Bilgilerine göre müdürlük kontenjanına göre alınabiliyor.


TC Kimlik ve Tapu Senet bilgileri uyumu kontrol edilmekte ve eşleme durumunda randevu verilmektedir. Bu eşleştirme T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü bilgisayar sistemi üzerinden yapılmaktadır. Bu nedenle randevu alma işlemi sırasında Nüfus Cüzdanı ve Tapu Senedi belgeniz yanınızda olmalıdır.


Randevu aldığınız saat aralığından 15 dakika öncesinde başvuru yapmanız gerekmektedir. Gecikme 15 dakikayı geçerse, randevunuz iptal edilecektir.


Tapu dairesinden randevu alma işlemleri

Tapuda randevu almak için onlinerandevu.tkgm.gov.tr adresine giriş yapılıyor. Ekrana gelen sayfada adım adım yapılacak işlemler sıralanıyor. Yapılacak işlemler sırasıyla şu şekilde:


Giriş

Malik Kimlik Bilgileri

İşlem Seçimi

Tapu Senet...