tapuda randevu nasıl alınır Haberi
Tapudaki işlerim için nasıl randevu alabilirim?
Tapu dairesinde taşınmaz mal alım satım işlemleri için tapu dairesinden randevu alınması gerekiyor. Tapu müdürlüklerinde yapacağınız işlemleri için Alo 181 Tapu ve Kadastro hattını arayarak yapılabiliyor.
Ayrıca, (https://randevu.tkgm.gov.tr) adresinden online başvuru yapılarak randevu alınailiyor, kişiye gönderilen kısa mesaj (SMS) doğrultusunda işlemler belirlenen gün ve saatte yapılabiliyor.
Tapu müdürlüğünden randevu alma işlemleri..
Giriş
Malik Kimlik Bilgileri
İşlem Seçimi
Tapu Senet Bilgileri
Randevu
Sonuç
İşlem evrakları:
- Nüfus Cüzdanı ve Temsil Belgesi
- Gerçek Kişilerde Fotoğraf
- İcra Müdürlüğünün Satış Müzekkeresi (Cebri İcra Yolu ile Satılmış ise).
- Mahkeme Müzekkeresi (Ortaklığın Giderilmesi Davası Yolu ile Satılmış ise).
- Bina Vasıflı Taşınmazlarda Zorunlu Deprem Sigortası.
- İlgili Belediyeden Alınmış Emlak Vergisi Değerini Belirtir Belge.
Dikkat edilmesi gerekenler:
- Randevular seçilecek tarihte, uygun bir saat aralığında, TC Kimlik ve Tapu Senet Bilgilerine göre müdürlük kontenjanına...