23 / 12 / 2024

TAV Havalimanları kimin

TAV Havalimanları kimin

''Havalimanlarımıza son olarak Almatı’yı ekledik. Bununla birlikte işlettiğimiz havalimanı sayısı 15 oldu'' diyen TAV Havalimanları Holding CEO’su Sani Şener, ''Afrika’da ve Balkanlar’da takip ettiğimiz projelerimiz var'' dedi.

TAV Havalimanları, yatırım için gözünü Orta Asya ve Afrika'ya dikti!

TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener, yeni yatırımlarla ilgili açıklamalarda bulundu. Şener, “Yolcu büyümesinin olacağı yerlerle ilgileniyoruz. Gelişmiş ülkelere değil, gelişmekte olan ülkelere bakıyoruz. Orta Asya ve Afrika’ya odaklanıyoruz” dedi.

TAV Havalimanları'ndan 9 ay kira alınmadı mı?

Hisselerinin yüzde 46,12’sinin Fransız işletmecisi Aéroports de Paris Grubu’na ait olduğu TAV Havalimanları Holding’e, kira ayrıcalığı gündeme geldi. Bakanlık ayrıcalığı onayladı...

TAV Havalimanları'nda 2022 kira ödemeleri 2024'e ertelendi!

TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener yaptığı açıklamada, "Türkiye’de işlettiğimiz tüm havalimanlarının işletme süreleri ikişer sene uzatıldı ve 2022 kira ödemeleri 2024’e ertelendi." dedi.

TAV Havalimanları, kira ödemelerini 2024 yılına erteledi!

TAV Havalimanları, DHMİ tarafından Antalya, Ankara, Gazipaşa, İzmir ve Bodrum havalimanlarının işletme hakkı sürelerinin ikişer yıl uzatıldığını ve kira ödemelerinin 2024 yılına ertelendiğini açıkladı.

TAV Havalimanları'ndan kira erteleme açıklaması!

TAV Havalimanları, 3'üncü çeyrek sonu finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre, TAV Havalimanları, bu yılın 9 ayında dış hatlarda 10 milyon, iç hatlarda 11 milyon yolcuya hizmet sundu. TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener, konuya ilişkin konuştu.

TAV Havalimanları Holding BT altyapısına kavuştu!

Atatürk Havalimanı'nın kapanışı sonrasında genel üdürlük binasını Vadi İstanbul'daki yeni hizmet binasına taşıyan TAV Havalimanları Holding, burada kurduğu HPE'nin Şekillendirilebilir, Hiper Bütünleşik mimari ve veri depolama çözümleriyle geleceğe güvenle bakan BT altyapısına kavuştu.

TAV Havalimanları'nın Kazakistan Almatı Havalimanı görüşmeleri devam ediyor! 

TAV Havalimanları Holding, TAV'ın ve VPE Capital'in oluşturduğu konsorsiyumun, Kazakistan Almatı Uluslararası Havalimanı'nın sahibi ile potansiyel satın alma görüşmelerine devam edildiğini açıkladı...

TAV Havalimanları Holding olağan genel kurul toplantısı 23 Mart'ta!

TAV Havalimanları Holding'in 2019 yılına ait pay sahipleri olağan genel kurul toplantısı, 23 Mart 2020 tarihinde Vadistanbul Bulvar'da yapılacak...

Atatürk Havalimanı için TAV’a ne kadar tazminat ödenecek?

Ticari uçuşlara kapatılan Atatürk Havalimanı'nın işletme hakkını 3 Ocak 2021'e kadar elinde bulunduran TAV Havalimanları Holding'e devlet 389 milyon Euro (2.6 milyar TL) tazminat ödeyecek.

DHMİ, TAV'a 389 milyon avro tazminat ödeyecek!

Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ), TAV Havalimanları Holding'e 389 milyon avro tazminat ödeyecek...

TAV, Almatı Havalimanı için görüşmelere devam ediyor!

TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener, Almatı Havalimanı'nı satın almak üzere görüşmelere devam edeceklerini anlattı.

TAV, Almati Havalimanı'nı satın almak için düğmeye bastı!

TAV Havalimanları Holding ve VPE Capital'in oluşturduğu konsorsiyum, Kazakistan Almati Uluslararası Havalimanı'nın sahibi ile potansiyel satın alma görüşmelerine başladığını açıkladı...

TAV Havalimanları'ndan 2019'un ilk yarısında 61.3 milyon euro net kar!

TAV Havalimanları, yılın ilk yarısında 345 milyon euro ciro ve 61.3 milyon euro net kar açıkladı. TAV'ın küresel ayak izi 28 ülkede 90 havalimanına ulaştı...

TAV Havalimanları kimin Haberi

TAV Havalimanları kimin

TAV Havalimanları Holding CEO’su Sani Şener, Dünya Gazetesi'nin “Gündem Özel” sohbetine katıldı. TAV Havalimanları Holding CEO’su Sani Şener’e sorular ve yanıtları şu şekilde:

İstanbul hep merkez olur

1- Önümüzdeki dönemde havalimanlarını, havayolu şirketlerini nasıl bir yol haritası bekliyor? Havalimanı ve havayolu şirketleri geleceğe dönük nasıl bir strateji belirlemeli? İstanbul’un transit yolcu merkezi olma hedefi “yeni normal”de havada mı kalır?

Yeni normalin birçok ögesi pandemi sonrasında da hayatımızda olmaya devam edecek gibi duruyor. Daha az temas, klasik havalimanı güvenliğine eklenen sağlık amaçlı güvenlik unsurları havayollarının ve havalimanlarının ödün verilemez süreçleri olmaya devam edecek görünüyor. Havacılığın geneli düşünüldüğünde hem ülkemizin kıtalararası konum avantajı, hem de göreli büyük yüzölçümü nedeniyle iç hat uçuş talebinin sektörün ülkemizde büyümesinde itici güç oluşturacağını beklemeliyiz. Buna ek olarak başarılı...