TEMA İstanbul projesi tanıtım Haberi
Türkiye'nin en büyük gayrimenkul projesi Tema İstanbul, gerçekleştirdiği sinema reklamı ile dünyada bir ilke imza attı. Sinema seyircisinin de interaktif bir şekilde dahil olduğu yabancı menseli reklam, Türkiye'de ilk kez kullanıldı. MESA, ARTAS, ÖZTAS, KANTUR-AKDA5 ortaklığı ile hayata geçirilen proje, 71. Altın Küre Ödülleri'ne, aldığı 3 ödülle damgasını vuran 'American Hustle'ın ilk gösterim gününde interaktif sinema reklamı ile dikkat çekti. Film öncesinde, perdede Tema İstanbul konutlarının reklamı başladı.
Metrekaresi 3 bin 450 lira Reklamda sunucu, konutları gezmek üzere davet ettiği seyircilerden birini yanına çağırdı. Diğer izleyicilerin saskın bakışları arasında koltuğundan kalkarak, perdeye doğru yönelen izleyici, daha sonra bir kapıdan reklam filminde, sunucunun yanına girdi. Sunucunun yüz yüze yaptığı tanıtımın ardından izleyici, perdeden çıkıp tekrar salona dönerek, koltuğuna oturdu.
Tema İstanbul'un, bugünkü...