26 / 07 / 2024

Türk markaları MAPICte görücüye çıkacak

Türk markaları MAPICte görücüye çıkacak

Fransa Cannes’da düzenlenen uluslararası perakende ve gayrimenkul fuarı MAPIC, Türk markalarından giderek artan bir ilgi görüyor.‘Turkish Brands’ standında yer alan markalar arasında; Bernardo, Çilek, Damat Tween, Esse ve Kiğılı yer alıyor...

Türk ürünleri için kritik adım! Yüzde 1,5'tan yüzde 10'a yükseltildi

Ticaret Bakanlığı e-ihracatın, genel ihracattaki payının yüzde 10'a çıkarılması hedefiyle ilgili bir açıklama yayınladı. Türk ürünlerinin ve markalarının dünyaya tanıtılmasında gerekli desteğin verileceği ifade edildi.

Türk şirket, Avrupa’daki tekstil üssünü kapatıyor! 700 kişi işsiz kalacak!

13 yıl önce Sırbistan’a ilk giden Türk tekstil şirketi olan Jeanci, ülkedeki üretimini sona erdiriyor. İki fabrikada 700 kişiye istihdam sağlayan Jeanci, dünya devleri Cavalli, Fearre ve Versace gibi ünlü markalar için de üretim yapıyordu.

En ucuz Türk kahvesi makinesi kaç TL?  26 Aralık 2022 Fiyat Listesi

Türk kahvesi makinelerinin fiyatı ne kadar? Hangi markalar çok satıyor?  En çok satan Türk kahvesi makinesi hangisi?

Rusya Ukrayna Savaşı mağazaları da vurdu: Türk markalar Ukrayna'da kepek indiriyor!

Rusya ve Ukrayna arasında gerilen ipler, Ukrayna'da bulunan Türk hazır giyim markalarını da derinden etkiledi. DeFacto'dan LC Waikiki'ye pek çok marka mağazalarını kapatma kararı aldı.

Türk markaları yurtdışında mağaza açılışlarını hızlandırdı!

Koronavirüs salgını sonrasında kiraların gerilemesiyle beraber Türk markaları yurtdışında mağaza yatırımlarını hızlandırdı. 

Türk markalar gıdada Arap ülkelerinde, tekstilde ise Avrupa ve ABD'de şubeleşiyor!

Ulusal Franchising Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Nezif Emek yaptığı açıklamada, Türk markaların gıdada Arap ülkelerinde, tekstilde ise Avrupa ve ABD'de şubeleştiğini söyledi.

Türk markalarından yurt dışı atağı!

Kovid-19 salgını sebebiyle yurt içindeki satış gelirleri düşen Türk markaları, döviz kurunda yaşanan artış ve özellikle Avrupa’da ucuzlayan kiralar gerekçesiyle yurtdışına odaklandı. 

 Türk markalar 2020'de yurt dışında bin mağaza açacak!

Türk markaların yurt dışında 4 bin 500’e yakın mağazası bulunuyor. Bu mağazalara yenilerini eklemek isteyen yatırımcılar 2020 yılı sonuna kadar yurt dışında bin mağaza açmayı planlıyor...

Türk markaları yurt dışında 4 bin 400 mağazaya ulaştı!

Yurt dışında 4 bin 400 mağazaya ulaşan Türk markalarına bu yıl MAPIC 2019 Fuarı'nda en büyük talep Avrupa ve Rusya’dan geldi...

Türk markaları yurt dışında her gün 2 mağaza açıyor!

BMD Başkanı Sinan Öncel, Türk markalarının yurt dışında yatırım atağına başladığını söyledi. Öncel, markaların yurt dışında her gün ortalama 2 mağaza açmaya devam ettiğini belirtti.

Türk markalar yurt dışına 553 şube açacak!

Büyüme rotasını yurtdışına çeviren Türk şirketleri, masterfranchise vererek hızla şubeleşiyor. Halihazırda yurtdışında şubesi olanların yanında henüz yurtdışı şubesi bulunmayan markalar da bu yıl farklı ülkelerde toplamda 553 şube açmaya hazırlanıyor.

Türk markaları İstanbul Havalimanı'yla dünyaya açılacak!

İstanbul Havalimanı yerli hazır giyim markalarını dünyaya açan yeni kapı olacak. Türk markaları açtıkları gösterişli mağazalarda transit yolculara hazırladıkları özel koleksiyonlarla hem kendi markalarını hem de Türkiye’yi tanıtma görevini üstlenmiş olacak.

Türk markaları Avrupa'yı mesken tuttu!

Türk perakendeciler, dünyayı fethetmeye hazırlanıyor. 108 ülkede faaliyet gösteren Türk markaları, mağaza sayısını yıl sonuna kadar 4 bine çıkaracak.

Türk markaları MAPICte görücüye çıkacak Haberi

Türk markaları MAPICte görücüye çıkacak

Fransa Cannes’da düzenlenen uluslararası perakende ve gayrimenkul fuarı MAPIC, Türk markalarından giderek artan bir ilgi görüyor.


‘Turkish Brands’ standında yer alan markalar arasında; Bernardo, Çilek, Damat Tween, Esse ve Kiğılı yer alıyor.


19-21 Kasım tarihleri arasında gerçekleştirilecek MAPIC’e Maliye Bakanı Mehmet Şimşek ve Başbakanlık Türkiye Yatırım Destek ve Tanıtım Ajansı Daire BaşkanıArda Ermut katılacak. Bakan Şimşek, MAPIC’te, “Türkiye’deki Doğrudan yatırım Potansiyelleri” başlıklı konuşmasıyla uluslararası yatırımcılara ve perakendecilerle bir araya gelecek.


‘Sektörü geliştiriyor’

2006’dan bu yana MAPIC’in Türkiye temsilciliğini yürüten Alkaş Yönetim Kurulu Başkanı Avi Alkaş, Türkiye’nin giderek çok daha iyi temsil edildiği fuara gösterilen ilginin altını çizerek, “Bu fuarların sürekli katılım sayesinde sektörümüze çok büyük yararlar getireceğine olan inancım tam”...