türk markaları yurtdışı mağazaları Haberi
Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Hüseyin Doğan, Türk markaların her geçen gün dünyada daha geniş bir coğrafyaya yayıldığını dile getirerek, “Markalarımızın yurt dışındaki tecrübelerimizden faydalanıp, stratejik hatalardan uzak duracağız. Böylece bu gün 4 bin olan yurt dışındaki mağaza sayımızı 2023’te 20 bine çıkaracağız” dedi.
BMD’nin, markaların uluslararası alandaki rekabet gücünü artırıp, işbirliklerini geliştirmesi amacıyla düzenlediği Yurtdışı Açılımı Toplantıları’nın ilki önceki gün İstanbul’da yapıldı. Toplantıya katılan marka patronları ve profesyonel yöneticiler, her biri hayat dersi niteliğindeki şu ilginç tecrübelerini paylaştılar.
Sami Karyo - Penti Yönetim Kurulu Başkanı: Çorap sektöründe en yaygın renk ‘ten’ rengidir. Ten rengine İngilizce ‘skin color - deri rengi’ yazarız. Amerika’daki mağazaya gönderdiğimiz çorapların ambalajına da bu ifadeye yer verdik. Ancak mağazaya gelen Afrikalı ABD vatandaşı ‘benim ten rengim...