23 / 12 / 2024

Türkiye Markası

Türkiye Markası

Çilek, yeni "Turkey" logosunu ürün ambalajları ve mağazalarında kullanarak "Türk Malı" algısının yükseltilmesine destek veriyor. Çilek, "Türkiye Markası" proje çalışmalarına destek veren ilk markalardan biri oldu.

Türkiye Markası çalışmaları tamamlandı!

TİM'den yapılan açıklamaya göre, Türk sanayiini yurt dışında üst düzeyde temsil etmek ve "Türk Malı" algısını yükseltmek amacıyla Ekonomi Bakanlığı ve TİM koordinasyonu ile başlatılan "Türkiye Markası" çalışmalarında sona gelindi.

Chery'nin yeni markası Jaecoo Türkiye'de!

Çinli otomobil markası Chery,'premium' ligde konumlandırmak istediği yeni markası olan Jaceoo'yu Türkiye'ye getirdiğini duyurdu. Buna göre, test için ülkeye giriş yapan modellerin yaz aylarında satışına başlanacağı kaydedildi.

Peugeot Türkiye, ‘yılın en iyi müşteri markası' seçildi

Peugeot Türkiye, ALFA Awards'ta binek otomobilde yılın en iyi müşteri markası olarak seçildiği açıklandı. İşte haberin ayrıntıları... 

Arsago, Türkiye'nin en büyük arsa markası olma hedefinde güçlü adımlar atıyor!

Arsago, doğada yeni bir başlangıç yapmak isteyenlere güvenli ve erişilebilir arsa hizmetleri sunarak Türkiye'nin önde gelen gayrimenkul markası haline geliyor. İşte ayrıntılar...

Türkiye’nin en itibarlı süpermarket markası o oldu!

Türkiye'nin en itibarlı süpermarket markası seçildi. En fazla mağazaya sahip olan o marka tercih edildi. İşte detaylar!

Türkiye’de yok satan dünyaca ünlü otomobil markası isim değiştiriyor! İşte marka değerini arttıracak yeni ismi!

Türkiye’de adından sıkça söz edilen ve bir zamanlar çok satanlar arasına giren SsangYong, isim değiştireceğini açıkladı. Ünlü Güney Kore markası, önümüzdeki mart ayından sonra hangi ismi kullanacaklarını da duyurdu.

Tayvan motorsiklet markası KYMCO’dan Türkiye’ye yatırım hamlesi! "Avrupa için motor üretecekler"

Tayvan merkezli motosiklet devi KYMCO’NUN CEO’su İstanbul’da katıldığı lansmanda Türkiye’ye yatırım yapmayı düşündüklerini açıkladı. KYMCO markasının yeni çıkan CV3 modelinin tanıtıldığı lansmandan müjdeli haberler geldi.

Türkiye'nin en değerli markası belli oldu! 5. kez üst üste aynı başarıyı tekrarladı

Türk Hava Yolları, (THY) uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından yapılan araştırmada üst üste 5'inci kez Türkiye'nin "En değerli markası" oldu.

Ağaoğlu, 11'inci kez Türkiye'nin en itibarlı gayrimenkul markası oldu!

Ağaoğlu, 11'inci kez Türkiye'nin en itibarlı gayrimenkul markası oldu. Aynı zamanda şirket “İtibarda İstikrar Ödülü”nün de sahibi oldu. 

Türkiye'nin en değerli gayrimenkul markası Nef oldu!

Nef, 121 milyon dolarlık marka değeriyle Brand Finance araştırmasında "Türkiye'nin en değerli gayrimenkul markası" oldu.

NEF İnşaat Türkiye’nin en değerli 35'inci markası!

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” çalışmasının 12’ncisini tamamlandı.  Listede NEF İnşaat 35'inci sırada yer aldı.

Türkiye’deki milyoner sayısı 2023’e kadar yüzde 3 artacak!

Londra merkezli Türk kökenli gayrimenkul danışmanlık markası GRED’in iş ortağı Knight Frank, Türk gayrimenkul pazarından bilgilerin de yer aldığı 2019 Servet Raporu’nu Türkiye’de ilk kez açıkladı...

RE/MAX Türkiye'den ücretsiz bayilik semineri!

RE/MAX Türkiye, franchise ofisi açarak RE/MAX markası ile birlikte büyümek isteyenler için bayilik semineri yapıyor. Etkinlik, 13 Nisan’da Taksim’de gerçekleşecek...

RE/MAX Türkiye’den Ankara’ya özel bayilik semineri!

RE/MAX Türkiye, RE/MAX markası ile birlikte büyümek isteyen girişimciler için 6 Nisan'da Ankara'da bir seminer düzenleyecek.

Türkiye Markası Haberi

Türkiye Markası



Çilek'ten yapılan açıklamada, Türk sanayisini yurt dışında üst düzeyde temsil etmek ve "Türk Malı" algısını yükseltmek amacıyla Ekonomi Bakanlığı ve Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) işbirliği ile yürütülen "Türkiye Markası" çalışmaları tamamlanarak Türkiye’nin yeni logo ve sloganının tanıtıldığı hatırlatıldı.


Açıklamaya göre, "Türkiye Markası" çalışmaları kapsamında "Turkey" logosu ve sloganını tüm ürün ambalajı ve mağazalarında kullanan Çilek, proje çalışmalarına destek veren ilk markalardan biri oldu. Yeni Türkiye’nin logosu ile hazırlanan ürün ambalajları, Çilek’in hizmet verdiği 5 kıtada 66 ülkeye ulaştırılmak üzere yola çıkıyor.


Yeni Türkiye’nin logosu ve sloganı, işadamlarından reklamcılara, tasarımcılardan sanatçılara ve akademisyenlere kadar yaklaşık 150 kişilik bir ekipten ortak görüş alınarak şekillendi. Türklere özgü kilim, mimari ve el sanatları gibi 8 ayrı motiften esinlenerek Saffron Brand Consultant danışmanlık firması tarafından tasarlanan...