27 / 12 / 2024

türkiyede yerli markaların geliştirilmesi şart

türkiyede yerli markaların geliştirilmesi şart

Ağaoğlu Şirketler Grubu Üst Yöneticisi (CEO) Hasan Rahvalı “Türkiye’nin 2023 hedeflerine ulaşması için inovasyon ve Ar-Ge çalışmalarına önem verilmesinin yanı sıra yerli markaların geliştirilmesinin teşvik edilmesi gerekir” dedi.

ODMD açıkladı! Türkiye’de en çok satılan otomobil markalarının sırası değişti! 

Türkiye’de en çok satılan otomobil markalarının belli olduğu duyuruldu. Buna göre, yapılan açıklamada toplam satışlarda 13 bin 560 ile Fiat ilk sırayı almış oldu. Fiat'ı 12 bin 903 satış ile Renault, 7 bin 730 satış ile de Citroen izledi.

Nisan'da markaların hem satışları hem ciroları arttı! Yerli müşterilerden yoğun alışveriş!

BMD'den yapılan son dakika açıklamasına göre, Nisan'da markaların hem satışları hem ciroları arttı. İşte o veriler...

Akaryakıt alacaklar hemen bakın! İşte 16 Nisan Pazar güncel motorin, benzin ve LPG fiyatları!

Son dakika haberine göre, milyonlarca sürücü güncel akaryakıt fiyatlarını öğrenmek için araştırmalar yapıyor. BP, Opet, PO ve Total gibi markaların 16 Nisan 2023 tarihli fiyat listelerine göre, illere göre benzin, motorin ve LPG fiyatları değişkenlik gösteriyor.

Yerli üretim otomobil satışları yabancı markaları geçti! İşte zirvedeki ilk 3 marka

Otomobil piyasasında en çok satılan otomobiller belli oldu. Pazarda satılan yerli otomobiller ithal araç satışlarını geçti. İlk üç sırada yer alan yerli markaların ne kadar otomobil sattığı da açıklandı. İşte detaylar...

Heyecanı tavan yaptıran açıklama! Yerli arabanın yollarda cirit atacağı tarih çok yakın

Türkiye'nin otomobiliyle ilgili heyecan veren gelişmeler yaşanmaya devam ediyor. Teknoloji ve Sanayi Bakanı Mustafa Varank, yerli aracın yıl sonundan önce piyasada olacağını söyledi. Bu tarih kulislerde aralık olarak dillendiriyor.

İttifak Holding Katar'da markalarını tanıttı!

Doha'da gerçekleşen 2. Expo Turkey by Qatar Fuarı'na katılım sağlayan İttifak Holding, inşaat, makine, gıda sektörlerindeki markalarının tanıtımını yaptı..

110 ülkede Türk markalarının mağazaları var!

Hazır giyimciler dünyanın dört bir yanında mağazalaşıyor. Modanın merkezi İtalya’dan Sahraaltı Afrika ülkesi Botsvana’ya 110 ülkede Türk markalarının mağazaları var. Perakendecilerin yeni rotası artık Arjantin, Şili, Çin, Hindistan gibi uzak coğrafyalar…

Çinli SCPG, Türk markalarını yatırıma davet etti!

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, Çin’in en büyük alışveriş merkezi (AVM) yatırımcılarından biri olan SCPG, Fransa’nın Cannes şehrinde düzenlenen MAPIC Fuarı’na Türk markalarını Çin’de mağaza açmaya davet ettiğini bildirdi.

Kamulaştırılmış gayrimenkulün bedeli ne zaman ödenir?

Posta Gazetesi köşe yazarı olan Tamer Heper bugünkü yazısında okuyucusunun sorduğu '' Kamulaştırılmış gayrimenkulün bedeli ne zaman yapılır?'' sorunu yanıtladı. İşte Heper'in o yazısı...

AVM masrafı markaları cadde mağazacılığına yöneltti!

TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, AVM'ye girecek yerli markaların yüksek masraf ve terör saldırıları nedeniyle tekrar cadde mağazacılığına yöneldiğini söyledi.

Sakarya’nın tüm caddelerinde dönüşüm başlıyor!

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu, “Sakarya’da her alanda yaşanan değişim ve dönüşüme şehrin deforme olan yollarının gölge düşürmesine müsaade edemezdik. 16 ilçemizde, Sakarya’nın tüm caddelerinde dönüşüm başlıyor" dedi

Emaar Square yabancı markaların ilgi odağı oldu!

Dubaili Emaar’ın 2.5 milyar dolarlık yatırımla Çamlıca’da hayata geçirmeye hazırlandığı Emaar Square, yabancı lüks markalarının ilgi odağı oldu.

Bülent Tüfenkci: Emlakçıların yasaya ihtiyacı var!

Bakan Bülent Tüfenkci, kooperatif yasası, 2. el oto satışları, emlakçılık, hal yasası ve küçük esnaf ile ilgili düzenlemeler olduğunu ifade etti. Tüfenkci; "Emlakçıların bir yasaya ihtiyacı var." dedi.

türkiyede yerli markaların geliştirilmesi şart Haberi

türkiyede yerli markaların geliştirilmesi şart

Ağaoğlu Şirketler Grubu Üst Yöneticisi (CEO) Hasan Rahvalı “Türkiye’nin 2023 hedeflerine ulaşması için inovasyon ve Ar-Ge çalışmalarına önem verilmesinin yanı sıra yerli markaların geliştirilmesinin teşvik edilmesi gerekir” dedi.


Uludağ Üniversitesi’nde düzenlenen “10. Ulusal Profesyoneller ve Başarılı Yöneticilerle Sektörler Kongresi”nde, “2023 Türkiye’si Hedefleri, Ar-Ge, İnovasyon ve Markalaşmanın Önemi” konulu konuşmasında Rahvalı “ 2023 hedeflerine ulaşması için inovasyon ve Ar-Ge çalışmalarına önem verilmesinin yanı sıra yerli markaların geliştirilmesinin teşvik edilmesi gerekir. Başarılı olmak için meslek ne olursa olsun hizmet ve ürünlerin çok iyi anlatılması gerekir. Ürün ve hizmetler kadar kişiler de birer...