vivense yebi mağaza Haberi
Türkiye’nin ilk online mobilya markalarından Vivense, ürün gamını genişleterek ev yaşam ve perakende markası oldu.
Üreticiden tüketiciye mobilya satışıyla online platformda 2013 yılında yola çıkan marka, Türkiye’nin farklı bölgelerinde üretilen mobilyaları, tüketicilere ulaştırıyordu.
Vivense’nin kurucusu Kemal Erol, “’Dokunmak Serbest’ konseptiyle showroomlar açmaya başladık. İstanbul, Ankara ve İzmir’de showroomlarımız var. 2017 yılı hedefimiz 10 yeni perakende noktası açmak, daha fazla tüketiciye ulaşmak” dedi.
2016’da 100 bin eve ulaştığı belirtilen Vivense ev tekstili koleksiyonu da geliştirdi. Erol, şunları söyledi:
“Türkiye’de 300 yerli üreticiyle çalışıyoruz. Toplamda 5 bin yeni ürün koleksiyona eklendi. 2017 yılında Türkiye’nin ve sektörün dinamiklerine güveniyoruz. Yerli üreticiyle yolumuza devam edeceğiz, yeni yatırımlar yapacağız. Hedefimiz ev yaşam kategorisinde ilk 3 marka arasına girmek ve yurtdışında mağazalar...